1 Şubat 2011 Salı

Eğitimde, otel odasında ama aklı hala sizde bir Jeliboncuk...

Aslında başlık en kısa yoldan özetledi halimi, başka söze gerek yok ama ben gene bir kaç laf etmeden gitmeyeceğim bilirsiniz :) Eğitimin son günlerini yaşıyorum şu günlerde ve iş dolayısıyla klasik kıyafetler giymem gerektiğinden deli gibi alışveriş yapıyorum... Bir kahverengi pantalon için gezmediğim yer kalmadı vallahi yaaaa :) tabi ben bir valizle geldiğim Kocaeli'den aynı valizle nasıl döneceğim orası şüpheli bu durumda :$ Neyse bende durumlar böyle işte bu aralar... Arada blogları geziyorum, pasaja bakıyorum stres atıyorum :)

Aaa bu arada pasajda hazırladığım hediye paketini gördünüz mü? Ya da beğenmediniz mi hala diye sorayım:) Bol kırmızılı bir paket oldu oylarınızı bekliyorum arkadaşlar...

Hiç yorum yok: