1 Ocak 2011 Cumartesi

Yetenek-sizmişim:)

Blogumu eklediğini görüp, iade-i ziyaret yaptıktan sonra keşfettim bu blogu; Adını Sen Koy. Ve sahibesini çok sıcak bulduğumdan sık sık ziyaret eder oldum... İşte böyle bir ziyaret sırasında uzun zamandır yabancı sitelerde gördüğüm güllerden bir toka yapmıştı arkadaşım ve sağolsun benimle de bir link paylaştı, aşama aşama anlatılmış gülün nasıl yapıldığı... Merak edenler için işte burada.
Demet'im de onca yoğunluğu arasında beni unutunca dedim iş başa düştü Merve:) Denemen lazım artık, diyerek koyuldum işe ama yok kardeşim beceremiyorum kalın kurdele deniyorum, ince deniyorum, şifon kumaş deniyorum eciş bücüş bişeyler oluyor. En sonunda annem dayanamadı ve olaya müdahale etti :) Kendisi fazla çaktırmasa da terzidir, uzun zamandır icraatını göremedik ama neyse... bu vesileyle de dökeyim içimdekileri:) Nerde kalmıştık? Heh annem taktı gözlüğünü geçti pc'nin başına; aldı eline, iğneyi kurdeleyi baktım iki saniyede harika bir gül çıkartmış... Dedim eee ben niye yapamadım bu kadar kolaydı da. Gaza geldim ya başladım; aman kolaymış ben çıkartmıştım zaten örneğini bak gene yapayım diyerek ama yok gene olmuyor onunki gibi :@ Bir kaç deneme sonra işin püf noktasını kaptım ama:) Ve onlarca gül yaptım abartarak... İşte bu broşun hikayesi de böyle. Bu kadar uğraşmaya değecek bir şey değil canım ama başardım ya artık dağı taşı gülle donatırım evelallah :)

Bana bu maceramda maddi manevi destek olan adını sen koy'a, cheerful demet'e ve anneme sizlerin huzurunda,sonsuz teşekkürlerimi bir borç bilirim:)

14 yorum:

Adını Sen Koy dedi ki...

Ooo... Ne güzelll...
Yardım edebildiysem ne mutlu canım :)Bende çekecektim fotolarıda sen yaptım deyince kaldı. Hiçte gerek yokmuş valla. Maşallah ne güzel yapmışsın. Annene bravo benden.
Aynı sitede başka bi gül yapımı gördüm onu deneyeceğim bakalım. Üşeniyorum bayadır:(

Swotpisces dedi ki...

gayet güzel bence, eline sağlık, devam.:)

jeliboncuk dedi ki...

adını sen koy; merakla bekliyorum canım :) teşekkürler bu arada beğenmene sevindim:)
swotpisces; teşekkürler valla durmak yok gerçekten ama uzun bir süre elim değmeyecek gibi :(

Cheerful Demet dedi ki...

Ne güzel olmuşşş :) Bana ihtiyacın yokmuş zatenn :D Ellerine sağlık tatlım. Ama ben yine de senin için bir yazı yayınlayacağım, fikir verir belki... Kızmadın bana dimi :( "Artık sana ihtiyacım yok" dermiş, haha :D

Kapkara Camdan Kelebek dedi ki...

MÜKEMMEL OLMUŞ JELİBONCUĞUM:)
anneninde burada hakkını yemiyelim, senden önce kavramış.onun da ellerine sağlık.

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Çok beğendim, çok güzel bir broş olmuş. Annenin de senin de eline sağlık. İyi yıllar...

kubra dedi ki...

meraba ben blogunuuz zevkle takip ediyorummm cok guzel syler yapiyosunuzz agzim acik kaliyo vallahii hele bu gule bauildimmm bende yapmaya calistimm ama malesef yapamadimm gosterdginiz siteyede baktim ama genede bisey anlamadimm yaa sizz acaba daha datayli bi sekilde anlatamazmisinizz lutfennn cok rica ediyorum sizede zahmet olucak amaa simdiden tesekkur edewrimmm

F.Betül dedi ki...

ya ben beceremedim bu gülü
başlangını resme göre yapıyorum kıvıra kıvıra dikiyo ama bir tarafı dikilmemiş kalıyo :(
nasıl olcak bu :(

Esce dedi ki...

bencede guzel elıne saglık.

cicibebe dedi ki...

ay ama çok şıık bayıldım ben buna ellerine saglık canım :)

jeliboncuk dedi ki...

Demet'cim aşkolsun hiç öyle birşey dermiyim ben tabiki bekliyorum senden hem senin güllerin ayrı bir güzel hala beğenemedim ben kendiminkileri :)

Kaparacamdankelebek; teşekkür ederim öğretmenim evet annem olmasa ben hala çözebileceğimi düşünmüyordum :)

MarifetliPeri; teşekkürler...

Kübra ve F.betül arkadalarım öncelikle hoşgeldiniz bayağı geç cevap yazabildim kusura bakmayın öncelikle... Ancak yeni işim ve eğitim dolayısıyla başka şehire gönderilişim bu işlere uzak kalmama neden oldu.. En kısa zamanda paylaşacağım daha ayrıntılı hallerini hatta video bile çekebilirim inş... Yine de takip etmeye devam edin siz:)

jeliboncuk dedi ki...

Esce ve cicibebe çok teşekkür ederim:)

Adını Sen Koy dedi ki...

Demet'in güllerini bende merak ediyorum. Çok güzel yapıyorsun.
Jeliboncuk'um (ayyy olsada yesek :) yeni işin hayırlı olsun cnm.

Adını Sen Koy dedi ki...

Demet'in güllerini bende merak ediyorum. Çok güzel yapıyorsun.
Jeliboncuk'um (ayyy olsada yesek :) yeni işin hayırlı olsun cnm.