1 Ocak 2011 Cumartesi

Toka Denemesi ???

Etsy'deki harika tokaları görüp hayran kalmayan yoktur heralde:) Çünü kendimden pay biçeyim etsy de kategoriden kategoriye gezerken bir bakıyorum sayfalarca ürünü sık kullanılanlarıma eklemişim:) Ancak göründüğü kadar kolay olmadığını denemeye çalışınca anladım... Renk uyumunu tutturmak, zerafeti yakalamak ve kafanda kuş yuvası gibi bişey olmasını istemiyorsan ufak şeylerle çalışmak hiç de kolay değilmiş arkadaşlar... Bu kadar yakınmama bakılırsa ortaya felaket bir şey mi çıktı diyeceksiniz, buyrun siz karar verin; açıkcası ben hiç beğenmedim:s

3 yorum:

Cheerful Demet dedi ki...

Yoo bence gayet güzel ilk denemeye göre :) Daha ben sana kumaş gül yapımını anlatacağım, şimdi aklıma geldi yine görünce. Ayıp bana :S :D

Adını Sen Koy dedi ki...

Canım bence çok şirin olmuş. Beğenmediysen bi de arkasındaki siyah tülü çıkarıp dene öyle daha şık olacakmış gibi geldi bana.
Renkler çok güzel :) Devam...

jeliboncuk dedi ki...

ya bu nasıl bir tesadüftür kendimden korktum inanın :) İkinizi de ilgilendiren ve hatta tam bu konuyla ilgili bir post yazdım ancak yarın otomatik olarak yayınlansın diye palanlamıştım ama hemen değiştirip yayınlayacağım:)