3 Ocak 2011 Pazartesi

Leopar Deseni modasına bende uydum :)

Geçenlerde arkadaşımla konuştuk bir gün leopar desenli şal alacağımız aklımıza gelmezdi diye:) Önceden çok seksi geliyordu bana niyeyse :) Ancak Banu Alkan'a yakışır derdim :)
Şaka bir yana, gerçekten bu sene leopar deseniyle o kadar sevimli tasarımlar var ki o eski iticiliğinden eser kalmadı. İnsanlara damga vurulmuyor artık leopar desenli birşey giydi ya da kullandı diye.
Bir furya çıkınca her yere yayılıyor bildiğiniz üzere, boncukcularda bile rastlayınca bu desene, dedim kullanayım bakayım nasıl olacak :) Ee sonuç olarak biraz ağır bir kolye oldu tabi. Bakalım kullanabilecek miyim? Bir adet de sizin için yaptım pasajıma buyrun.

3 yorum:

inanirsakolurbence dedi ki...

Ay ben de aldım leoparlı şal:)

Cheerful Demet dedi ki...

Ellerine sağlık canımcım ve yeni işin hayırlı olsun.. Uzun süre mutlu mesut çalışırsın inşallah.

jeliboncuk dedi ki...

Teşekkür ederim Demet'im:) İnanırsakolurbence; bende istiyorum alırım bugünlerde, gözüme kestirdim:)