26 Ocak 2011 Çarşamba

Kelebek konmuş pencereme...

Nasıl özledim sizleri bilemezsiniz... Bu gidiş gelişlerim farkediliyor mu bilmiyorum ama buna bir çözüm bulmam lazım en kısa zamanda:) Gerçi eğitime laptopumu getirmekle yeterince vakit bulacağımı düşünüyordum ama wireless'ım bana kazık attı ve en ilkel yollarla otelin lobisindeki kablolu internetle ulaşıyorum sizlere...

Şu soğuk günlerde şu iki haftalık eğitimimi de bir atlatsam benden huzurlusu olmayacak zaten, sonra tam gaz devam edicem cici takılarıma :) Artık takabileceğim bol bol mesai saatlerimde oluyor zaten...
İşte bu cici küpeler gibi pembe, naif yumuşacık bir hava istiyorum artık, bahar gelsin çabucak :)

2 yorum:

papatya dedi ki...

kuzu da gördüö çokk yakışmıştı sanada tatlımm:)

ratatoule dedi ki...

uzun bi aradan sonra bloguma döndüm sizide beklerim http://ratatoule.blogspot.com/