1 Ocak 2011 Cumartesi

Gitmeden son son yaptığım ciciler...

Bir önceki yeni yıl postumda bahsetmiştim yeni yılla birlikte yeni işime başlayacağım diye. İki haftalık eğitime başlıyorum pazartesi günü, yani şehrimden evimden en önemlisi de boncuklarımdan uzak kalacağım bir süre:) Bende bugünlerde odamı hiç toplamadan yaydım bütün malzemelerimi ve çok çalıştım, tabir-i caizse işin b.kunu çıkardım artık :) Sonunda bugün arkadaşlarım gelecek diye toparlayabildim odamı ve kutuladım herşeyimi uzun süre elleyemeyeceğim gibime geliyor çünkü... Şansıma hava da açık olduğundan güzel güzel fotoğraflarım var sizinle paylaşacak :) Tabi bunları da ara ara paylaşacağım ki yokluğumu hissetmeyin:) Arada uğrayın bloguma diye;) Neyse gene fazla konuştum boş laf karın doyurmuyor, icraatları görelim değil mi?













İlk olarak daha öncede yapmış olduğum keçeden ipod kılıfını paylaşayım sizlerle... Papatyamın isteği üzerine yaptım, öncekini kaybetmiş. Yollarda perişan oldu zaten zavallım:( Nasıl yapıldığını görmek isterseniz Tık tık...


Sırada ise yine Papatyam'la pazardan aldığımız cameolardan yaptığımız broşlar var... Nasıl kullansak ne yapsak bir türlü karar veremediğimizden uzun süredir duruyordu. En sonunda maksat kullanmak değil mi basitte olsa bir broş yapalım diye koyulduk işe... Fazla abartmadan sadece kurdele ve dantelle süsledik broşlarımızı, bir adeti onda diğer bende:)
Son olarak da yine daha önce yaptığım nilüfer çiçeklerinden hala elimde olanları kullanayım dedim ve en basitinden taç olarak tasarladım... Daha önce yaptıklarım için lütfen sizi buraya alayım.. Şimdi bunu yapmakda ne var diyeceksiniz ama çiçek zaten yeterince gösterişli olduğu için altına bir kurdele koyup taca yapıştırmaktan başka birşey uyduramadım ne yapayım:)

4 yorum:

cecilia dedi ki...

çok güzel hepsi ya çok profosyonel olmuş jeliboncuğumm, hayırlı olsun yeni işin başarılar diliyorum :*

jeliboncuk dedi ki...

Teşekkür ederim bebeğim :*

cicibebe dedi ki...

ellerine saglık canım valla çok güzel olmuş :) ben uzak kaldım konuya sanırım, hayırlı olsun yeni işin de :)

xmadame dedi ki...

bende yeni işinde başarılar diliyorum mervecim. bak tavsiyene uydum bende bloglandım :) seninle yeni tanışmışken buralardan uzak kalmana üzüldüm. bence sen genede fazla arayı açma ;)