10 Ocak 2011 Pazartesi

Bankadaki ilk iş günümden selamlar:)

Merhabalar herkese:)
Başlığı okuyunca İlk iş günümün güzel geçtiğini düşünenler varsa diye söylüyorum:)
Milyonlarca insanın bankaya akın ettiği hayli yoğun bir günün ardından hala yazabiliyor olmanın sevinciyle gülümsüyorum sizlere:)) Gerçekten zormuş demekki ama yoookkk ben öyle kolay pes edermiyim hiç :)


Hem bir kaç kişinin siz yeni misiniz? Diye sorup, nerden anladınız çok mu yavaş işlem yapıyorum dediğimde, hayır çok güler yüzlüsünüz de ondan diye verdiği cevaplar olmasa ilk günden yakınmaya başlardım bende ama gerçekten sevdim bankacılığı :) tabii bu bana ileride ne kadar sıkıcı gelir ve bende o asık suratlılardan olurum onu bilmiyorum ama elimden geleni yapmaya çalışacağım sonumun öyle olmaması için:) Neyse efendim geçelim bunları, güzel yanlarına gelelim bir de; mesela normal hayatta da şıkır şıkır olmayı sevenler varsa işte tam onlar için bankacılık giy topuklu ayakkabıları tıkır tıkır gez :) Tabi gişedeysen bütün gün oturduğunda bir işe yaramıyor o kokoş ayakkabılar masanın altında ama ileri de birgün ticari bankacılık bizi bekliyordur belki neden olmasın:D


Neyse bu postu sizi fazla sıkmadan harika bir küpeyle sonlandırmak istiyorum, izninizle:)
İşte karşınızda kartanesi gibi narin, incinin zerafetiyle ayrı bir havası olan minik küpelerim :)



Bir diğer postuma kadar sevgiyle kalın blogdaşlarım :)
Not: resmin üzerine tıkladığınızda büyük ve ayrıntılı olarak görebiliyorsunuz fotoğrafları, bilmeyenler için minik bir hatırlatma olsun...

9 yorum:

inanirsakolurbence dedi ki...

Merveeeeeeeeeeeeeee çooook sevindiiim:D Hayırlı olsun canıım:D

Adını Sen Koy dedi ki...

Öteki postunada yazmıştım ama yine yazayım:) Yeni işin hayırlı olsun :)
Küpelerin yine çok güzel. Tülün üzerinde altın sarısı parıltılar çok güzel olmuş :)

Sevgi Sevdalısı-Melek's By Design dedi ki...

Her bankaya gittiğim de işlerini hep zor olduğunu söylerim kendi kendime..Size topuklu aykkabılarla tıkır tıkır gezerek iyi çalışmalar dilerim :))

Swotpisces dedi ki...

küpeler çok şık, yeni işiniz hayırlı olsun inşallah, başarılar. :)

ÖZLEMCE dedi ki...

işin hayırlı olsun.hep gülümsersin inşallahhh

cicibebe dedi ki...

amanın hepimiz iş kadını olduk ne güzel :)) tekrar hayırlı olsun canım :) başarılar :)

bu arada küpelere bayıldımmm! zarif ötesi, harikalar:)

Nedret dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun. İşini sevmek gibisi var mı? Hep gül. Ben sırf bir gülüşü ve tatlı dili yüzünden hep aynı hanıma denk gelmek istiyorum. O da biliyor artk. Benim numaramı kendine yakıyor:))

jeliboncuk dedi ki...

Herkese ayrı ayrı teşekkür ediyorum bir günü daha devirdim hadi bakalım :D

.:Hobibox:. dedi ki...

Küpeler çok zarif, hayırlısı olsun bu arada, sevgiler.