1 Aralık 2010 Çarşamba

Yeni yıla hediyesiz girmeyin...

Bu aralar hangi bloga gitsem bir hediyeleşme etkinliği var bende bunları parça parça anlatmak yerine bir post altında toplayayım istedim... Hediye almaya ve vermeye meraklı olanlar haydi parmaklar klavyelere :)

İlk olarak Bydg'nin yani bilmeyenler için "Bi Yaşıma Daha Girdim"in çekilişini paylaşmak istiyorum sizle. Kendisi blogda yayınlama şartı koymamış ancak ben sizlerin bu güzel cicilerden mahrum kalmasını istemedim...
İkinci olaraksa daha yeni başlayan bir çekilişle Ciciciningüncesi blogunda güzel güzel hediyeler var sizleri bekleyen...

Son olarak da en güzel hediyeler Bir Yastıkta'nın 3. yaşı için geliyoooor.... Hatta bir değil birçok hediye için çekilişe katılabilirsiniz...
Ben böyle bir hediye almak çok isterim açıkcası biraz egoist bir istek ama kendi resimlerimin olduğu çikolatalar kulağa çok hoş geliyor, sizce?

Çikolatalar olmazsa bu nefis kurabiyeler de olur değil mi? İnsan yemeye kıyamaz ki ama bunları çok sevimliler ya...
Eee onlar olmazsa bu muhteşem temalı pastalardan bir tane de olur canım:) Hiç sorun değil, ay bu kadar şeker çikolata pasta vs den bahsedince canım tatlı bişeyler istedi ben bir mutfağı dolanayım efendim... Esenlikler diliyorum. Sizde bu arada karar verin tamam mı ?

4 yorum:

biyasimadahagirdim dedi ki...

çok teşekkür ederim hiç gerek yoktu yayınlamana;)
bak şimdi senin şansın azalacak buradan duyup gelen olursa:D şaka yapıyorum tabiki, bakalım kimin olacak;)

jeliboncuk dedi ki...

Olsun ben anlıyorum neden blogda yayınlama şartı koymadığını çünkü bende koymamıştım;)Ama yine de paylaşmak istedim umarım şansım yaver gider;)

celebi74 dedi ki...

jeliboncuğum umarım sana çıkmaz bana çıkar hahahahahahaha

jeliboncuk dedi ki...

Çıksın canım benim ya sana ya bana çıksın ozaman yüzde 50 olsun şansımız :p