31 Aralık 2010 Cuma

Yeni yıl, yeni yıl, yeni yıl, yeni yıl herkese kutlu olsun:)


Bugünün dünden farkı olmadığı gibi, yarınında bugünden farkı olmayacak belki ama yinede insanoğlu umutsuz yaşayamıyor işte... Sağlık istiyor, huzur istiyor, mutluluk istiyor, ee birazcıkda para istiyor tabiki... 2010 belki çoğu kişiye bu istediklerini getiremedi ama son günleri itibariyle beni çok mutlu edip öyle gidiyor:) Sonunda bende yeni yıla yeni işimle başlayacağım; Pazartesi gününden itibaren:)

Umarım sağlığımızı kaybetmeyip, mutluluğuda yakalarız da herşey dört dörtlük olur inş... Yalnızca kendim için değil hepiniz için diliyorum bu dileklerimi...

Rabbim herkesin gönlünden geçeni verir inş:)

Yalnız bu 2011 yılına söyleniş itibariyle alışamadım pek:) 2010 ne güzeldi küsüratsız, net, söylenişi kolay:) Kulağımız alışmadı ondan olsa gerek, ben bu tarihe alışana kadar daha çok 2010 yazarım evraklara:) Neyse fazla konuştum galiba sadede geleyim:)



Nice mutlu senelere... Çok 2000ler görün emi :)


Huzurlu, üzüntüsüz, kedersiz, savaşsız, kargaşasız, polemiksiz, işsizliksiz :), düşük enflasyonlu bir ülke diliyorum... Bizde böyle bir ülkede yaşayan daha mutlu, daha başarılı, bol kazançlı insanlar oluruz inş:) Yaşamınız boyunca güzel yıllar, mutlu yarınlar, gerçek dostluklar hep sizinle olsun...

8 yorum:

inanirsakolurbence dedi ki...

Herşey dilediğin gibi olsun tatlım çok öpüyorum:)

Glsn dedi ki...

İyi senelerr ;)

jeliboncuk dedi ki...

Teşekkürler Fıstıklar:)

Swotpisces dedi ki...

yeni yılda ve yeni işinde başarılar. :)

jeliboncuk dedi ki...

Çokkkk Teşekkür ederim:)

hobivakti dedi ki...

Yeni yılınız kutlu olsun. :)

Sevgi, sağlık ve mutluluk dolu nice güzel yıllara.

jeliboncuk dedi ki...

Teşekkürler hobi vakti, hep birlikte inş:)

Sibella dedi ki...

Size de MUTLU YILLAR :)