6 Aralık 2010 Pazartesi

Süslü Püslü Parmaksız Eldiven

Bu ipi patik örmek için büyük bir hevesle almıştım ancak bir türlü elim değmeyince patik örmeye olan hevesimde kaçtı ve tabiki yünler elimde kaldı... Bende ne yapsam ne yapsam diye bakınırken bu aralar Etsy ve Pasaj'da fazlasıyla karşılaştığım parmaksız eldivenlerden öreyim dedim... Bir kaç gün elimde sürükleniyor ancak oturulsa bir günde hatta bir kaç saatte bitecek bir model. Tabi örgü örmeyi benim gibi unuttuysanız (ya da hiç bilmiyorsanız) internette ilmek atma videoları mevcut:$ Önce onlardan başlamak daha iyi olur sanırım:)


İşte sonunda bitti, şimdi diğer renklerini örmek istiyorum, sıradakiii :)


9 yorum:

ஐ๑LeiThYcAt๑ஐ dedi ki...

ben kapaklı örüyorum bunları =) bir de kalp örüyorum tam birleşim yerine çok cici oluyor =) elimdeki bitsin fotoğraflayayım bari :)

papatya dedi ki...

sıradaki ben olurum bebeğimmmm:) ellerine sağlık tatlımmm

jeliboncuk dedi ki...

Canım çok merak ettim valla paylaş hemen bende yapayım:) Şaşırtıyorsun valla beni...

Papatyam sana da yaparım tamam sıra senin:)

Swotpisces dedi ki...

çok hoş olmuş, başarılı, tebrikler. :)

yemyeşildeniz dedi ki...

çok güzel olmuş, ellerine sağlık

Cheerful Demet dedi ki...

Çok şık, çok beğendim :)

betus_806 dedi ki...

merhaba ben yeni izleyicinim.Seni çatı katında ,Jelibonu senin bloğund a gördüm.3 bloğuda zevkle takip ediyorum.Yaptığın eldiven çok hoş olmuş nasıl yapıldığını anlatırmısın.Belki boş vaktim olursa bende yaparım sevgiler :)

embir dedi ki...

çok güzel olmuş canım

modadanhaberinolsun dedi ki...

Çooook şeker olmuş..

(Selam henüz blogcu da yeniyim.. Blog'una yeni izleyicin oldum.. gayet hoş bir blog :)

benim log'uma da beklerim :) )