22 Aralık 2010 Çarşamba

Puantiyeli Bileklik



Elimde kalan bu parçaları birleştirmeyi daha önce düşünmedim değil aslında taç yapmak için düşünmüştüm... Ama elime alınca bilekliğe daha güzel yakışacaklarını ve bu tarz bilekliklerden hiç denemediğimi farkettim ve koyuldum işe... Puantiyeli şifon kumaştan daha önce şal kolye yapmıştım hala elimde biraz var ondan da kendime yapacağım şal :) Neyse kenarından çıkan küçük parçayı gül olarak diktim ardından dantel ve taşlarla süsledim... İki ucuna da fiyonk olarak bağlanması için uzun kurdele bıraktım... Ancak daha sağlıklı olması bakımından kanca alıp dikeceğim birleştirmek için... Ayrıntılı fotoğraflarını paylaşıyorum yapmak isteyenlere kolay gelsinn....


6 yorum:

papatya dedi ki...

bu nee yaaa hafata sonu banada yapalım bundan kızımm yasasın tasarım günleriii:)

Meraklı Beti dedi ki...

ellerine sağlık canım güzel olmuş,canım bu tür el emeklerini meraklı beti facebook sayfasında paylaşabilirsin,beğeni toplayabilirsin herkese açık bir sayfa olucak sevgiler öpüyorum..

neduk dedi ki...

Bu da çok hoş. Sevgiler.

jeliboncuk dedi ki...

Teşekkür ederim Betül'cüm...
Nedret ablacım çok teşekkür ederim beni yorumsuz bırakmadığın için, sevgilerimle..

Cheerful Demet dedi ki...

Çok beğendim :) Süpersin ;)

Bahar YORGUN dedi ki...

Bende çok beğendim. Sanırım vintage tarzı olmuş. Harika bir şey. Ellerine sağlık