18 Aralık 2010 Cumartesi

Napoleon Kolye

Para para para demiş ya Napolyon, bu kolyede biraz o hesap oldu... Dizi dizi paralar:)
Her nekadar annem "Ne o beşibiryerde mi yaptın?" desede, bunlar para eden cinsten olmadığı için sorun yok. Takıp takıp dolaşabiliriz.

Aslında bu kolye'nin şöyle bir hikayesi var; internette gezinirken İnna diye bir şarkıcı varmış, adını bile duymamıştım cahil ben:) Onun bu resmine rastladım.
Tabi herkes görmek istediği şeye bakar, ben direk kolyeye odaklandım ve yine şimşekler çaktı... Aslında o kadar kolay ve bildiğimiz bir modeldi ki ama ben yıllar önce yaptığım 2 zincirden oluşan, irili ufaklı paralar eklenmiş gayet basit kolyemi hatırladım. Ve pazardan yeni aldığım kadife kurdelemle birleştirdim kafamda :)
Ve sonrada aldım elime penseyi işte sonuç..


2 yorum:

Swotpisces dedi ki...

çok şeker ve başarılı olmuş, eline sağlık şeker. :)

Cheerful Demet dedi ki...

Çok güzel olmuş canım :)