14 Aralık 2010 Salı

Kutu Kaplamaca (D.I.Y)

Yeniden selamlar herkese...Sürekli takip edenler varsa bilirler benim yapışkanlı kağıtlara olan ilgimi:) Başka bir adı var mı bilmiyorum ama rulo şeklinde satılan çiçekli ya da ahşap desenli, arkası yapışabilen kağıtlardan bahsediyorum. Tahtakale, salı pazarı yada bir milyoncu diye tabir edilen yerlerde ucuza bulabilirsiniz şimdiden söyleyeyim. Daha önce bir ayakkabı kutusunu kaplamıştım hatırlarsanız, işte burada... Şimdi aynı kağıtla elimde kalan bir parfüm kutusunu kapladım ve kalemlik olarak kullanmayı düşünüyorum. Yapım aşamalarını paylaşamasamda çok sayıda fotoğraf çekmeye çalıştım.

Kalemlerimiz kutunun içindeki karton sayesinde sessiz sedasız duracak:)

8 yorum:

cicibebe dedi ki...

aaaaaaaaa!
daha dün gece "off bi kalemlik edinmeliyim ama neyden nasıl yapsam kiii?!" diye hayıflanırken bugun bunu okumak ne kadar güzel! istedigim gibi şık bişi bulamadım, bulduklarım da abartı pahalı idi, bu şekilde elimdeki kutuları degerlendirebilirim kalemlik olarak :) süper! çok sevdim! :))

ellerine saglık!

jeliboncuk dedi ki...

Beğenmene sevindim güzelim, yardıma ihtiyacın olursa bi yorumun yeterli;)Çok teşekkürler ve şimdiden kolay gelsin:)

celebi74 dedi ki...

şık, çok şık! zebra desen hemde!!! muck..

jeliboncuk dedi ki...

evet zebra deseni ayrı bir güzel oldu kırmızı kurdeleyle dimi:)

cicibebe dedi ki...

yaptım bilee :) birazdan paylaşıcam canım blogda :)

ÖZLEMCE dedi ki...

çok şık

Cheerful Demet dedi ki...

Çok güzelll :) Eline sağlık canım. Kutunun yeni hali çok şık ;)

nisamu dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel olmuş:)