19 Aralık 2010 Pazar

Kiraz Gökırmak - Pazenchi


















"Bir kelebek gibi yaşarım ben hayatı, sabah doğar gece ölürüm. Sonra ertesi gün yepyeni renklere bürünmüş olarak yeniden doğarım..."

Kiraz Gökırmak, tasarımlarını paylaştığı sitesinin introsunda yukarıdaki sözle karşılıyor bizleri... Tasarımları gibi cıvıl cıvıl bir sitesi var... Ben kendisine geçen hafta televizyonda rastladım, Seda Sayan'ın programında defilesi vardı... O kadar beğendim ki yaptıklarını hemen ismini internette bakılacaklar listesine not aldım...Ve elbiselere bakarken aynı heyecanı duydum yine... Gerçekten o kadar gerekli bir düşünceydi ki, pazene yeniden doğabilme imkanını tanımak, bu furya böyle devam eder gibi geliyor bana... Şu desenlerdeki sevimliliğe yumuşaklığa bakın ya:)

Tabi Kiraz hanım abartıp gelinlik bile yapmış ama ben sadece kendi beğendiklerimi paylaşıyorum sizinle... Daha fazlası için Tık Tık...





Not: Resimlerin üzerine tıklayarak, büyütebilirsiniz...

1 yorum:

Jud dedi ki...

I like your blog, is beautiful!!
Congratulacions from Brazil,
jud-artes