18 Aralık 2010 Cumartesi

Deneme Bir Kiiii :)

Kelimenin tam anlamıyla makyaj yapma özürlüsü olan ben, artık bu iş böyle olmaz deyip başladım çalışmalara:)
Bloglarında ne giydim, ne sürdüm diye paylaşan marifetli bayanları sürekli takip ediyordum ancak denemelerim içler acısıydı... Taki likit aşkım başlayana kadar, ya hiçbir şey sürmeyeyim şu likiti sürmeyi öğreneyim Allah rızası için. Ama yok palyaçoya dönüyorum görmeniz lazım :D
Sonra bu likit denen şeyin birde keçeli kalem gibi kalın olanı var o daha kolay sürülüyor dediler koştum aldım. Şu yukarıdaki tahta kalemi gibi gözüken kocaman uçlu şey işte:)
(Yukarıdaki resim avon kataloğundan alıntıdır ben değilim malesef.)


Neyse bende yine fazla bir ilerleme yok tabi.. Uğraşa didine ancak bu kadarını yapabildim bir bakın bakalım nasıl olmuş:)



5 yorum:

papatya dedi ki...

avon katologumda flormar reklamı hiç tasvip etmedim çookk ayıpp:)

Adını Sen Koy dedi ki...

:) bence güzel olmuş ama en çok gülümsemen yakışmış sana ;)
Ben bu kadar sürmeyi bile beceremem sanırım. Kalemi bile gözümün içine çekiyorum :) daha kolayy:)

jeliboncuk dedi ki...

Aşkolsun papatyam, avon çıkarttı da biz mi almadık :D
Adını sen koy; çok teşekkürler, bende aynen gözümün içime bir kalem sürüp çıkanlardanım:)

Cheerful Demet dedi ki...

Ben beğendim :) Ne sevimli çıkmışsın :) Dikkatimi çekti bu arada, artık blogda görebilecek miyiz seni? :)

jeliboncuk dedi ki...

evet, evet, evett:)
teşekkürler Demet'im bu arada;)