14 Aralık 2010 Salı

Buzdolabı Çerçevesi (D.I.Y)

Hepinizin evinde kullanılıyordur ıslak mendiller...
Peki bitince poşetini ne yapıyoruz, atıyoruz değil mi?
Artık atmazsınız heralde:) Şimdi resme bakın neyi kastettiğimi anlayacaksınız...
Şimdi gördünüz mü kapak kısmından nasıl çerçeve yapabileceğimizi...
Zaten resimde de görülüyor ama kısaca anlatayım, simli kurdeleyle güzelce sardım plastik kısmı üzerine bir nikah şekerinden çıkardığım süsü ekledim, arkasına da mıknatıs yapıştırdım.
İşte sonuç.


Bu da buzdolabımızdaki görüntüsü :)
Not: Çerçevenin yanındaki yeğenimin doğum günü hediyesi, resimli takvim şeklinde buzdolabı süsü; Birmax'tan...

18 yorum:

inanirsakolurbence dedi ki...

Daha yeni bi tane ıslak mendik attım ya tüh:) Çok beğendim güzel proje:)

jeliboncuk dedi ki...

Sağolasın canım, daha önce yapılmış mıdır bilmiyorum ama yeni geldi benimde aklıma :)

reyhane dedi ki...

Vallahi bravo..

Nyuu dedi ki...

Süper fikir, en kısa zamanda ben de yapacağım ^.^

jeliboncuk dedi ki...

Teşekkürler reyhane;)
Nyuu bekliyorum seninkileri de, çok daha güzel fikirler çıkaracağına eminim;)

celebi74 dedi ki...

fikrine sağlık

jeliboncuk dedi ki...

Teşekkürler :)

Swotpisces dedi ki...

gerçekten çok güzel olmuş, işte Türk bayanının zeka ve yaratıcılığı, ben de denemek istiyorummmm. :)

ÖZLEMCE dedi ki...

süper omuş.elinize sağlık

Cheerful Demet dedi ki...

Çok güzel fikir Jeli. Ayrıca da çok beğendim. Aklına sağlık :) Ellerine sağlık :)

banuca dedi ki...

Haaarika bir fikir, böyle mendil poşeti elime geçmedi ama rastlarsam kesin yaparım, fikrine sağlık :)

reyhan(türban,tesettür,eşarp bağlama) dedi ki...

tatlım çok şirin bişey olmuş bayıldım:))

Haydi mutfağa dedi ki...

harik bir fikir
elleriniz dert görmesin
deneyeceğim ve blogumda paylaşacvağım inşallah

jeliboncuk dedi ki...

beğenmenize sevindim arkadaşlar :) hepinizin denemelerini bekliyorum.

Ozlem dedi ki...

Yaniii arkadaşımmm, yaratıcılık buna denir işteee, süpersin nerden aklına geldi bu fikir, helal olsun sana. Tek kelimeyle bayıldım. İlk fırsatta deneyeceğim. Attığımız ıslak mendil kutularına o kadar yandımki anlatamam.Sevgilerimle....

jeliboncuk dedi ki...

Olsun bundan sonrakileri ziyan etmezsin bende biriktirdim birsürü var daha:)

gül kokuları dedi ki...

Çok önceki bir postun ama gördüğüm çok iyi oldu muhakkak deneyceğim güzel bir fikir
Ellerine sağlık

jeliboncuk dedi ki...

deneyip paylaşımlarını bekliyorum... Kolay gelsin :)