22 Aralık 2010 Çarşamba

Bu Hediyeler Kaçmaz:)

Hediyelerden bıkılmaz hiç dimi:) Hele bu aralar bloglarda bir hareketlilik almış başını gidiyor... Kimi büyük kimi küçük herkes gönlünden kopanları izleyicileriyle paylaşmak istiyor... Eee kim istemez ki hediye almak:) Şansımızı denemekten de birşey çıkmaz değil mi? O halde başlıyorum buyrun:)
İlk olarak blogumu izlemeye almasıyla ve güzel yorumuyla tanıdım kendisini ve yaptığı güzel işlere bakmak için sık sık uğruyorum artık bloguna... Kendisi yayınlama şartı koymamış ama ben yine de paylaşmak istedim...

Adını Sen Koy blogunun cici sahibesinin cici hediyeleri...


Bir diğer cömert blog sahibesi pasajda patiklerini görüp hayran kaldığım; Mor İnek

Son olarak da belki ileride evlenirsem ;) nişanımda bu harika yastıklardan görmek istediğimden burada da şansımı deneyeyim dedim, iki seçenek sunmuş bize Esra'cım buyrun birde siz bakın...

Kendime Şans diliyorum:)

3 yorum:

morinek dedi ki...

umarım kazanırsın bana logo hazırlamıştın yanlış hatırlamıyorsam :)

jeliboncuk dedi ki...

Evet :) bende şimdi hatırladımmmm

GeCe dedi ki...

merhaba canım hatırlarmısın benden blog tasarımı kazanmıştın, nihayet onunla ilgilenebilirdim. teknik aksaklığı çözdüm şimdi bana blog adı lazım banner için
http://gecedesign6.blogspot.com/ adresine bakarsan headerda yazılacak yazı ve yanda gözüken protfolio twitter gibi şeylerden hazırlayacağım, orada yazmasını istediğin 4 şey ne olsun. Bir de home about kısmında yazan menü var orada neler yazsın bana gecedesign@gmail.com adresine mail atıp bildirirsen yapacağım