20 Kasım 2010 Cumartesi

Yılbaşı Hediyeniz Cheerful Demet'ten..


Bir itirafta bulunayım aslında bu postu yazıp yazmama konusunda emin değilim... Yani şimdi ben size burada Demet'imin blogunu linkliyeceğim, siz çekilişe katılacaksınız... Oransal olarak ne kadar çok kişi katılırsa benim o harika kapı süsünü almak için olan şansım o kadar azalacak, değil mi?

:) :) :)

Şaka bir yana blogger sayesinde tanıdığım ama samimiyetine ve sıcak kanlılığına hayran kalıp canımın içine sokasım gelen bu şirin kız ne yapsa güzel oluyor zaten... Bende hep destekçisiyim biliyordur inş. onun için bu etkinliğinide büyük mutlulukla paylaşıyorum... Şansınızı deneyin bence, kapınızda bu cıvıl cıvıl süs olduktan sonra misafiriniz hiç eksik olmaz ona göre :)

2 yorum:

Cheerful Demet dedi ki...

Jeliiii :) Canım benim çok teşekkür ederim güzel sözlerin için :) Senin de benim için yerin çok özel :) İlk ve candan blog arkadaşım benim ^_^ Ben de senin her daim destekçinim canımcım, seviyorum seniii (L) :)

jeliboncuk dedi ki...

utandımmm şimdii :$