5 Kasım 2010 Cuma

Yine yeni yeniden: Şal Kolye:)

İstanbul ne kadar burnumuzun dibinde de olsa her an gitme şansımız olmuyor malesef... Ama bir fırsatını bulup mutlaka pazarlarını gezmek istiyorum. Bizim Adapazarı'nın küçücük Çarşamba pazarında 2-3 saat dolanabiliyorsak, kimbilir oralardan kaç saatte çıkarız :) Ama dediğim gibi bu aralar kumaş ve kıyafet alma hislerim depreştiğinden en kısa zamanda bir ziyaret ayarlamalıyım İstanbul'a...

Neyse lafı fazla uzatmadan, bu pazar muhabbetinin nerden çıktığına gelince, tabiki yine pazardan aldığım şallardan fular kolyeler yapmaya başladım. Değişik değişik şifon şallar buldum bu hafta hepsine uyduracak boncuğumda var evelallah kim tutar beni:)

Gri, füme ve beyaz tonlarındaki bu tonu neden bilmiyorum ama altın rengi ile kullanmak istedim çünkü gümüş rengi basit kalacaktı kumaşın ucunda. Zaten renkleri gümüş tonları olduğu için biraz ağır olsun dedim. Aparat olarak da en sevdiğim melek figürlerini kullandım. Sonuç olarak beni gülümseten bir kolye çıktı ortaya içime sindi analayacağınız:)

7 yorum:

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

çok güzel olmus

jeliboncuk dedi ki...

teşekkürler pembe esinti...

cicibebe dedi ki...

ben de çok begendim yapabilir miyim ki.. dur kopya çekeyim :))

jeliboncuk dedi ki...

Yapabilirsin tabiikiii:) müsait olduğumda nasıl yaptığımı da anlatırım istersen.

mydestiny06 dedi ki...

Merhaba. Takipçilerindenim. Şu şalın ucuna taktığının adı ne? Şalın ucunu içine yerleştirdiğin? Bir şalım var denemek istiyorum bu kolyeyi. Bakalım becerebilecek miyim. Tabi öncesinde malzemelerin adını öğrenmem gerekiyor :))

Ellerine sağlık. Çok hoş olmuş.

jeliboncuk dedi ki...

Merhabalar, teşekkür ederimmm. Şalın ucunu içine koyduğum aparat kafes diye geçiyor. Farklı modellerde bulabilirsin kafes dediğinde huni şeklinde bişey yani... Kumaşı çiviyle sarıp diğer ucunu kafesin ucundan çıkartarak kıvırabilirsin.. Ya da benim yaptığım gibi daha sağlam olsun istiyorsan iğne iplikle çiviyi sabitleyebilir ondan sonra kafesin içinden geçirerek kıvırabilirsin... Şimdiden kolay gelsin bir sorun olursa yanıtlarım tekrar seve seve...

mydestiny06 dedi ki...

Teşekkür ederim. İlgiyle takipteyim.