8 Kasım 2010 Pazartesi

Size Kek Yaptım:)

Aslında başlığı böyle atmayı düşünmüyordum ama Nil'in şarkısı geldi aklıma aniden:) Ne sevimliydi değilmi ya o klip:) Durun hemen bulayım bi yerlerden, anılarını depreştirmek isteyen olursa buyursun... İşte bende bu aralar aynen bu şarkıda olduğu gibi stresimi mutfakta atmaya çalışıyorum:) Bu durumdan herkes memnun ancak yakında 100 kilo olmazsam iyidir çünkü birde oturup sabahtan akşama kadar yaptıklarımı yiyorum :$


Öyle ahım şahım bişey değil abarttığıma bakmayın, cevizli üzümlü kek işte. Şekeri yumurtayı çırp kalan malzemeleri ekle tamam. Yapımı oldukça basit olmasına rağmen acemilik olunca ufak tefek kusurlarım olmadı değil sonuçta ziyan da olmadı yaa hepsi midemizde =) Ama sevdim ben bu mutfak işini :) Şimdi bir sürü bir sürü tarifler bulup uygulamayı düşünüyorum. Mutfak önlükleri araştırmasına bile girdim, işimi ciddiye alıyorum.. O kadar yaniiii =)

7 yorum:

Tuba dedi ki...

işte bunu yapmayacaktın sabah sabah =/
süper görünüyor ya. mmmMm

papatya dedi ki...

ellerine sağlık tatlım artık iş bulasıya kadar bız mutfaktan çıkamıcazz galibaa:)))

jeliboncuk dedi ki...

Teşekkürler Tuba'cım :)

Papatyamm aynen öyle görünüyor vallaa:)

gökyüzününelleri.blogspot.com dedi ki...

güzel görünüyor ellerinize sağlık sevgiler

jeliboncuk dedi ki...

çok teşekkür ederim...

GÖNÜL dedi ki...

çok güzel görünüyor bir dilim aldım mutlu bayramlar:)

Elifinelizi dedi ki...

İyi Bayramlar...:)