24 Kasım 2010 Çarşamba

Silikon Tabancama Kavuştum :)

Bugün hem Çarşamba pazarı vardı hemde erken kalkan yol alır misali verimli bir gündü benim için... Bir sürü yeni ciciler yaptım sizler için hepsinin resmini de çektim. Pazardan da yine bir sürü şeyler aldım:) Anlayacağınız boş durmadım yine... Bir ara ders çalışmaya da başlamam lazım ama inşallah unutmam :) Neyse geçelim şimdi bu konuları :$

Bir önceki postta bahsetmiştim ya silikon tabancam ortalıklarda yok diye sonunda saklandığı yerden çıkarmayı başardım. Hatta bilmeyenler için Avrupa Yakasındaki Burhan Altıntop'un silikon tabancası manyaklığını da izletecektim size ama bulamadım... Daha geniş bir vakitte bulurum merak etmeyin:)

Şimdi ilk önce tüm malzemelerimizi tanıtayım size, tam bir D.I.Y postu olsun değil mi?
Zaten bu askı'dan daha önce de yapmıştım... İşte Burada.
Hem fazla zor birşeyde değil, dolayısıyla sadede gelelim değil mi:) Halkaları kurdelelerle sarıp sarmaladım, aynı şekilde askıyı da, sonra birbirlerine ekledim İşte Sonuç.


Kullanım şekilleri için Tık Tık...

12 yorum:

moda_kesh dedi ki...

çok güzelmiş ya ellerine sağlık

jeliboncuk dedi ki...

Teşekkürler :)

neduk dedi ki...

Hepsi tamam da, plastik halkalar mesele:)) Yani bulmak mesele. Çok güzel olmuş yine. Sevgiler.

jeliboncuk dedi ki...

Nedret Ablam sen iste ben hemen yarın gönderirim kargoyla. Ciddiyim ama gerçekten :) Teşekkür ederim güzel yorumun içinn sevgilerimle.

papatya dedi ki...

bensiz bir pazarr hee alçak seni ) sömürdün gene pazarı dimi:)

Swotpisces dedi ki...

çok şeker, yalnız bu ne için kullanılıyor?
Bu arada öğretmenler günü mesajı için teşekkürler şeker, öpüldün. :)

neduk dedi ki...

Sağol becerikli kızım. Senden aldığım akıllar yeter:)) Halka lazım olursa isterim.Görünce hemen hevesleniyorum, aklımdakilere yetişemiyorum ki bunu yapayım. Teşekkür ederim.
Yukardaki kolye de çok zarif olmuş.
Sevgiler.

jeliboncuk dedi ki...

Örtmenim şal ve fular askısı olarak kullanılıyor son resmi eklemeyi unutmuşum hemen düzeltiyorum postumu:)

jeliboncuk dedi ki...

Papatyam yarın geliyorum ya :p

Swotpisces dedi ki...

Anlaşıldı tamam... :)

jeliboncuk dedi ki...

:):)

Swotpisces dedi ki...

Mimledim seni, yakala şeker... :)))