3 Kasım 2010 Çarşamba

Şansım Dönse Artık...


Normalde o kadar şanssız bir insanımdır ki.. Gökten üç elma düşse, bana dalı düşer kafamı yararım heralde :) Ama artık şansımın dönmeye başladığına inanmak istiyorum ve bu aralar beklediğim bütün haberlerin güzel sonuçlanması için gece gündüz dua ediyorum...
Asıl konumuza gelince; Buket Poyraz bu cici ayakkabıyı çekiliş olarak veriyormuş...
İşte normalde bu tarz çekilişlere de fazla önem vermezdim ama hem artık benimde şansım döndü demek, hemde görür görmez aşık olduğum bu ayakkabıyı görmemezlikten gelmek istemedim:) Bakalım güzel haberlerime bunu da eklerim belki neden olmasın...

2 yorum:

Cheerful Demet dedi ki...

Öyle düşünme ;) Şanslıyım de, inan buna ve şans seni bulsun Jelicik :) :**

Modafobik dedi ki...

Süpermiş ya bu paylaştığın şey ! :) Zaten ne varsa pazarlarda var, birçok büyük mağazada bulamayacağınız güzellikte ürünler mevcut. Bu aradaa umarım sana çıkar yaa, madem beğenmişsin bu kadar :)