26 Kasım 2010 Cuma

Rengarenk Balonlar...

Şimdi güleceksiniz bana ama söylemeden edemedim Utangaç .


Türkün aklı ya kaçarken, ya .... denir yaKahkaha.
Bende wc'deyken geldi aklıma bu fikir Kahkahamsı. Sonra bir kağıda karalayıp, uygun bir zamanda uygulamayı bekledim... İlk fırsatta da keçelerimi alıp işe başladım... İçine elyaf koyup biraz kaparık dursun balonlar istedim ama elyaf bulamayınca keçe kırpıklarından koydum. Tam istediğim gibi olmasalarda sonuçtan memnun kaldım yine de... Kolyenin diğer ucuna da aynı renklerde toplar ekledim...
Fazla abartılı olmasın diye fazla boncuk da kullanmadım... Çok şeker görünüyor ama nasıl bir kıyafetle kombine edilir bilemedim doğrusuTedirgin. Fikri olan varsa paylaşsın lütfen...



17 yorum:

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

çok sevimli olmuş :)

yemyeşildeniz dedi ki...

ayy çok şeker, ellerine sağlık, güle güle kullan. siyah, bej vb. düz renk kıyafetlerle süper olur.

jeliboncuk dedi ki...

Teşekkürler Moda(e)ratör, yemyeşildeniz teşekkür ederim:) Denemek lazım değil mi?

Ozlem dedi ki...

Beyaz bir gömleğin üzerinde ne hoş durur bu kolye değilmi? Altınada çekecen kotu, süperrr.Ellerine sağlık, iyi günlerde kullan arkadaşım.

jeliboncuk dedi ki...

Teşekkür ederim Özlem'cim güzel yorumun için:)

cicici dedi ki...

doğru mu görüyorum yaa :)) çok güzel buuuu, bayıldımmm. ellerine sağlık cnm. hep gelsin aklına böyle güzel şeyler. ama bu kez kaçarken gelsin dermişim :))))

feltdesign dedi ki...

çok neşeli ve esprili bir tasarım. Kot gömlek ya da beyaz body ile süper...

feltdesign dedi ki...

Buarada müjde müjde senin bu tasarımın " Pasaj.com Vitrinlerinden Yepyeni El Yapımı Ürünler" sayfasına çıkmış. Tebrikler

cicibebe dedi ki...

ben de beyaz gömlek ya da bogazlı kazak diyorum bu kolyenin fonu olarak.. bayıldım yalnız gercekten çok cici olmuş!

Dilekce.. dedi ki...

Mmmmmmmmm çok güzel ve şirince olmuş.. bence daha çok yaz kolyesi gibi kullanılabilir.. Yazın açık renk özellikle beyaz uçuş uçuş bir elbisenin üzerinde harika olurdu.. Eline sağlık..

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

ödülün vaaaar mimin vaaar :))

bu arada kolye harika ! :)

jeliboncuk dedi ki...

cicici, feltdesign ve cicibebe yorumlarınız için çok teşekkürler... Cicici kaçarken gelsin demene çok güldüm Allah da seni güldürsün:)
Genelde beyaz badi yada gömlek gibi gözüküyor kullanım alanı sizcede değil mi, zaten kendisi yeterince renkli olduğu için:)

Dilekçe, evet yazlık gibi aslında cıvıl cıvıl değil mi..

lovemeorleaveme; en kısa zamanda alıyorum ödülümü ve mimimi:D

Cheerful Demet dedi ki...

Oy ne tatlı bu balonlaarr :) Ellerine, fikrine sağlık canımcım. Bence sadece balonları bile kullansan yeterli, çünkü o kadar renkli ve gözalıcılar. Mesela kolyenin ucunda olabilir, balonların uçlarında da kurdele ya da sutaşı filan kullanabilirsin ;)

nisamu dedi ki...

Çok güzel olmuş,ellerinize sağlık:)

Bloğunuzda çok güzel:)

Bende beklerim bloğuma

http://wwwnisamublogcucom-nisamu.blogspot.com/

embir dedi ki...

harika olmuş, çooook beğendim.

mydestiny06 dedi ki...

Çok sevimli olmuş. Beyaz bir gömlek veya yine beyaz, siyah gibi sade kıyafetlerin üzerinde çok şık duracağına eminim. Güle güle kullan.

Rumeysa dedi ki...

tek kelime ile ba-yıl-dım! :)
hayaline ve ellerine sağlık..;)