26 Kasım 2010 Cuma

New York'ta Beş Minare...

"İnsan doğarken ezanı okunur ama namazı kılınmaz. Ölünce namazı kılınır ama ezanı okunmaz. İşte doğunca okunan ezan, ölünce kılınan namaz içindir... Hayat bu kadar kısadır yani..."

Film konusunda kimsenin yorumunu önemsememeyi Issız Adam'da öğrenmiştim... Çünkü çok kötü bir film gitmeye değmez demişti bir arkadaşım, öylesine gittiğim halde çok beğendim ve herkes gibi salya sümük sinemadan ayrılmıştım. Sonra dedim ki, artık kimsenin filmler hakkında yaptıkları yorumlara kulak asmayacağım...
Yine aynı durum bu sefer de oldu, "New York'ta Beş Minare" hakkında da bir sürü eleştiri duydum. Ama gittim... Ve verdiğim paraya acıdım diyenler için söylüyorum, sırf şu yukarıdaki cümlenin hatrına bile gidilir... Böyle güzel bir söz var mı yaaa!!
Hayatın bu kadar kısa olmasına başka kanıt gerekir mi? Hala niye farkedemiyor insanoğlu, savaşla, birbirini öldürmekle, hırsla, kinle geçiyor ömrü...

5 yorum:

Hasret dedi ki...

aynen katiliyorum sana arkadasim.. Islamiyet güzeligi ve layikiyla anlatilmis! Helal olsun Mahsun Kirmizigüle!!

jeliboncuk dedi ki...

Evet Mahsun kırmızıgül çok eleştiri aldı, cemaatlere yalakalık ettiği bile söylendi ama Beyaz Melek'te nasıl insana değer verilmesinin altını çizdiyse burada da aynı görevi üstlenmiş... bence de helal olsun.

feltdesign dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum. Süper bir film..Herkese de anlatıyorum, yorumlara kulak asmayın ,gidin kararı kendiniz verin diye..

papatya dedi ki...

ama ben bu filme senle gıderım dıye dusunmustum şimdi kim götürcek beni tühhh:

jeliboncuk dedi ki...

Evet Banu'cum bencede kişi başkasına bakmamalı kendisi gidip izlemeli...
Papatyam senle de gelirim aşkolsun:)