20 Kasım 2010 Cumartesi

Kırk yıl mıdır? Bir fincan kahvenin hatırı...

Dostlarla buluşulup içilen bir fincan kahveden güzeli var mıdır, tatil gününde... Yıllarını paylaştığın, beraber büyüyüp beraber hayal kurduğun insanlarla buluşmak... İnanın akşamdan sarıyor dostlarımla buluşmanın heyecanı.
İleride evlenip sağa sola dağıldığımızda nasıl dinecek bu hasret bilmiyorum... Eşlerimizi bırakıp kalmaya gideriz birbirimize diye şakalaşıyoruz ama zaman ne gösterecek bilemeyiz malesef. Yine de gönüller bir olsa keşke değil mi, Rabbim dostluğumuzu hiç bitirmesin. 40 yılı görmeye yeter mi acaba ömrümüz? Neyse ben fazla derinlere dalmadan muhabbeti değiştireyim yoksa hüngür foşurt ağlayacağım burda... Zaten bu aralar duygusal moddayım ota çiçeğe ağlıyorum, amaann yani:)

En iyisi ben size çektiğim fotoğraflarla anlatayım bugünümü:) Bu aralar fotoğraf çekmeye bir meraklıyım sormayın, gençken:) saat başı çekilirken, geçenlerde arşivime bir baktım neredeyse son bir buçuk yıldır hiç resim çekilmemişim... Malum bizim ufaklığı çekmekten kendime sıra gelmiyor galiba.

Yukarıdaki Türk motifleriyle süslenmiş harika fincandaki, harika sunumlu kahve bugüne ait değil ancak ibret olsun diye paylaşıyorum... Çünkü Sakarya'nın sayılı elit cafelerinden biri olduğunu iddia eden Elegante Cafe'de içtiğim türk kahvesi bildiğiniz bir adet fincan ve altlık olarak getirildi önüme konuldu... Yahu ben evde bile misafirlerime ikram ederken yanına bir kurabiye o yoksa bir çikolata konduruyorum... İnsan biraz özenir değil mi? Yok bunlar adam olamıyacak benim bu sektöre bir el atmam lazım:D

Bu arada güzel Sakarya'ma bir alışveriş merkezi daha açıldı, Serdivan AVM. İşte burada bulamadığımız markalarıda yavaş yavaş bulabiliyoruz artık... Sürekli Armine modellerini internette aramaktan göbeğim çatlamıştı ki, artık 1 değil 2 tane şubesi var... İşte bende ilk alışverişlerimi yaptım bakalım beğenecek misiniz? Eteğimi çok sevdim, giymeye kıyamıyorum desem yeridir:)
Şimdi hazır olun Jeliboncuk'la tanışmaya:)

Dört beş gün gözüm gibi baktıktan sonra, bugün bayramda inat edip giymediğim cicilerimi giydim. Yanımdaki ise candostum papatyamm... Yeminimi bozup kalpli malpli de olsa ilk resmimi koydum ya bloga tamam artık tutmayın beni :) Neyseeeee galiba çok çenem düştüüü, bayram sonu malum tatil bitiyor, sıkıntıdayım diyeceğim ama işsize hergün tatil :)
Öpüldünüz şekerler :*

6 yorum:

Cheerful Demet dedi ki...

Ben görmüştüm ki Jeli'yi :) Ciciler de pek güzelmiş, güle güle giy canım :) Ben de bu akşam Türk kahvemi içmedim diyordum, hemen gidip yapayım bir tane :D

jeliboncuk dedi ki...

canım benim bugün papatyayla kulağını çınlattık zaten, o istanbul'a sık gidiyor seninde müsait olduğun birgün alıkoyup eminönü turu atıcaz hep birlikte:D iç hadi kahveni uyuyamazsın ama sonra...

Swotpisces dedi ki...

Bayramlıklar çok şık, güle güle kullanın.

Elegante cafe demişken, elitlik kim onlar kim diyecem gerçekten, çok avam iş yaptıkları ortada kesinlikle... :)

jeliboncuk dedi ki...

Teşekkürler:) Evettt yalnızca mekan tasarımıyla bitmiyor herşey, hizmet kötüyse insanın gidesi gelmiyor...

cecilia dedi ki...

tatlım kahveyle aram pek yok bi elin parmaklarını geçmez ömrü hayatımda içtiğim kahve, ama kahve kokusunu, muhabbetini, falını, fincanını severim, bu arada seni kalpli bile görmek güzel :)

papatya dedi ki...

benim canım dert ortağımı... biz seninle bu kadar benzediğimiz sürece hayat bizi ayırmaz bir şekilde buluruz birbirimizi:)