2 Kasım 2010 Salı

Kahve Çekirdeği...

Elimdeki boncukları ve pazardan almış olduğum kurdeleyi değerlendirmek için düşünüp bulduğum bir yöntem... Bu tarz kolyelere rastlamıştım yabancı sitelerde birebir aynısını görüp görmediğimi hatırlamıyorum ama hiç aklımda yokken şunu da şuraya ekleyivereyim diye ortaya çıkan bir kolye oldu... Uzun süre önce yapmış olmama rağmen bir türlü takamadım kendisini:) Tam istediğim şekilde olmamasından olabilir ama arkadaşlarımın ve kuzenlerimin beğendiğini görünce bende sevdim keratayı:) Bakalım siz beğenecek misiniz?



4 yorum:

cicibebe dedi ki...

begendik :) ellerine saglık :)

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

Gayet şık olmuş:)

cicici dedi ki...

ellerine sağlık cnm çok beğendim ben :)

jeliboncuk dedi ki...

Teşekkürler arkadaşlar güzel yorumlarınız için; cicici hoşgeldin bu arada:)