30 Kasım 2010 Salı

İmece Usulü :)

Bayanpapatya blogunun sahibi benim candostum olan bayanla buluştuk geçenlerde o anlatmıştı blogundan ama benim bahsetmeye fırsatım olmamıştı bir türlü. Bugünkü postumu bunlara
ayırmaya karar verdim bende.
Aslında sırada yazacak o kadar şey var ki... Mesela bakın 352 olmuşuz :) Ben 300leri görebilirmiyim düşünürken hızla çoğalıyoruz. Ee tabi bende uzun zamandır aklımda olan
süprüzleri gerçekleştirmek için bahane bulmuş oluyorum böylelikle değil mi :) Süprüzzzlerim için biraz daha bekleticem malesef :)

Neyse gelelim buluşmamızdan karelere:)
Bu resim; biri boncuklara gömülmüş diğeri fotoğraf çekmeye çalışan iki deli ve bit pazarına dönmüş oturma odasından oluşuyor:) Tam bu sırada annelerden biri gelmiş olsa kıyametin kopacağı pek aşikar ama başka türlü de tadı çıkmıyor ne yapalım yaw:)
Bu cici güllü ve tüllü şey bileklik oldu, daha detaylı fotoğrafları arkadaşımın blogunda.

Bu minik sevimli kedi ise kazaklarımızı süsleyecek. Sevimli ve sade bir tasarım oldu, ben abartmaya çalıştım ama papatya buna izin vermedi :)

Bunlar ise vazgeçemediğimiz şal kolyelerimden örnekler:)
Son olarak da farklı renklerle çalıştığımız şık kolyeler...
Bir diğer hobi günümüzde görüşmek dileğiyle:)

9 yorum:

cicici dedi ki...

hepsi çok tatlı olmuş cnm. ben de çok severim böyle dağınıklıkta bişeyler yapmayı :)

jeliboncuk dedi ki...

:) işin eğlenceli kısmı bu zaten dimi?

cicibebe dedi ki...

papatyayı ayıplamıştım zaten seni de kınıyorum o zaman karşı sokagımda bunları yapıp da bi haber vermiyorsunuz diye! hıh! :p

jeliboncuk dedi ki...

Hatamızı en kısa zamanda telafi ederiz ozaman:D

yemyeşildeniz dedi ki...

hepsi de çok güzel olmuş. kediliye bayıldım amaa :) ellerinize sağlık

papatya dedi ki...

canım izim kabak tabakalrı falan yerde rezil olduk blog alemine :) su vizelerim bitsin coşmaya hazırlıyorum kendimi bu sefer su cicibebeyide çağıralım bariii :))))

cicibebe dedi ki...

baaariiiiiymiş hıııh! :p

ugurbocegimmutfağı dedi ki...

nekadar beceriklisiniz ellerinize sağlık,bir takı tutkunuyum :)
banada beklerim sevgiler,görüşelim bol bol ...

ugurbocegimmutfağı dedi ki...

çok şık bunlar ellerine sağlık :)
ne güzel kombinler yapılır bu takılarla :)