28 Kasım 2010 Pazar

Günün İkinci Mimi


Sevgili Swotpisces beni mimlemiş bir kaç gün önceydi ama ancak elim değdi... Sorularımı sırayla yanıtlıyorum efendim:) Umarım sıkılmazsınız...

1. En sevdiginiz kelime?

“Kuzucum” niyeyse çok sevimli geliyor bana :)

2. Nefret ettiginiz kelime?

“Kanki” kelimesinden hiç haz etmiyorum, kuzenlerimden filan alıştım kanka’ya ama kanki okadar itici geliyor ki, sebebini bilmiyorum ama mümkünse kimse kullanmasın.

3. Sizi ne heyecanlandırır?

Alışılmışın dışında bir evlilik teklifi… Bu da birilerine mesaj olsun :$

4.Heyecanınızı ne öldürür?

Karşımdaki kişinin burnumdan getirmesi, sürekli söylenmesi heves filan bırakmaz içimde… Lanet olsun derim yani...

5. En sevdiginiz ses?
Bir arkadaşımın tavsiyesiyle dinlemiştim Ogan Aydın - Neredeyim... Dinlemek için tık tık.

Rahatlatıcı bir sesi var arkadaşın:)

6. Nefret ettiğiniz sesler?

Ev tamiratı sesleri, matkap vs.

7. Hangi mesleği yapmak istemezsiniz?

Valla şu aralar iş aradığımdan “Ne iş olsa yaparım abi..” modundayım:)

8.Hangi doğal yeteneğe sahip olmak isterdiniz?

İnsanların düşüncelerini okuyabilmek isterdim, mesela; bana gülümserken aklından ne geçiyor hislerinde samimi mi değil mi?

9. Kendiniz olmasaydiniz kim olmak isterdiniz?

Peygamber efendimizin kızı, Hz. Fâtıma (r.anhâ)…

10. Nerede yaşamak isterdiniz?

Hawaii gibi uçsuz bucaksız deniz olan bir yerde.

11. En önemli kusurunuz nedir?
Çabuk alınırım bazı şeylere galiba önemli bir kusur, çünkü herkes düşünmüyor konuşurken karşımdaki alınır mı diye. Bende bunun farkında olmama rağmen gerekli gereksiz herkesin söylediklerine alınıyor ve kırılıyorum…

12.Size en fazla keyif veren kötü huyunuz hangisi?

Sigara da içmiyorum ki olsaydı öyle derdim heralde hem kötü huyum hemde ondan keyif alacağım. Allah Allah ne olabilir ki ? Hımm beklide internette fazlaca vakit geçirmek olabilir, zaman öldürmek açısından kötü bir huy ama ben çok keyif alıyorum :D

13. Kahramanınız kim?

Annem heralde, kadın başına göğüs gerdiği güçlüklere bakılacak olursa, tek idolüm diyebilirim.

14. En çok kullandığınız kötü kelime?
Küfür etmeyi, edenleri hiç sevmem duymaya bile tahammülüm yoktur aslında… Bende kızdığımda en fazla “Eşşek” derim birilerine :D Bir arkadaşımdan dolandı bu da dilime:)

15.Şu anki ruh haliniz?

Dipteyim, sondayım, depresyondayım :s

16. Hayat felsefenizi hangi slogan özetler?
Gecenin en karanlık anı şafağa en yakın olan andır…

17. Mutluluk rüyanız nedir?

Evli, mutlu, huzurlu, sağlıklı ve çocuklu... :))) (swotpisces’dan alıntı)

18.Sizce mutlulugun tanımı?

Güzel gününde de kötü gününde de başını yaslayacak bir omuzun olması…

19. Nasıl ölmek isterdiniz?
Mevlana gibi…

Doğarken nişanlamışız ölüme, Af dilenip şen gitmek var düğüne ...

20. Öldügünüz zaman cennete giderseniz Allah`ın size ne söylemesini istersiniz?

Ah be kulum, gördün mü bak o kadar da zor değilmiş cennete girmek…

Yani keşke böyle olsa…

Bende bu mimi kimle paylaşsam ımmmmmm....

Buldumm :)

İnanırsakolurbence

Cicici

Cicibebe

Haydi kızlar yakalayınnn:)

6 yorum:

Swotpisces dedi ki...

Seni kopyacı... :))

Yalnız bu arada 18. soruyu yanlış anladın sanırım şeker...

Samimi olmuş cevaplar... :)

jeliboncuk dedi ki...

Haha sorun çözüldü canım ufak bir hileyle çaktırma ;)

inanirsakolurbence dedi ki...

Yazdım mimi Jelicim:)

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

hahahhh birilerine giden mesaja bayıldımm :))

jeliboncuk dedi ki...

Hemen bakıyorum inanırsakolurbence..
lovemeorleaveme daha görmesi gereken kişi göremedi malesef:D

* Yasemin dedi ki...

ziyaret edersen sevinirim: http://yasemindolu.blogspot.com/ ♥