23 Kasım 2010 Salı

Gece Yarısı Cupcake'i :)



Etsy'de ve Pasaj'da çok gördüm bu cupcake broşları tokaları anahtarlıkları vs... Benimde keçelerim boş boş dururken dedim kalkın bari bir işe yarayın:) Baktım bana kek yapmışlar :D Şaka bir yana çok sevimli duruyor yakada. Bir adetini hediye gönderdim diğerleri de dikilmeyi bekliyor arkadaşlarıma gönderilmek için. Ee ben de hazır resmini çekmişken sizinle paylaşayım dedim. Bu arada şu gün ışığından faydalanamama işi hakkaten sinir bir iş ya değil mi Cheerful Demet'im :) Arkadaşımda bu durumdan çok yakındığından bu akşam aklıma geldi fotoğrafları çekerken zira hiç istediğim gibi olmadı. Renkler bir tuhaf çıkıyor çünkü... Napalım ama nasip olmayınca olmuyor işte, sabah güneş tam odamın balkonuna vurmuşken balkona hazırladım herşeyi aldım makineyi elime piller bitti. Ya dedim mübarek bitecek başka zaman mı bulamadın:) Artık ömrümüz olursa yarın çekeriz değil mi, Yapacak Birşey Yok. Maleseff :(





Bu arada broş iğnesini normalde silikon tabancasıyla yapıştırmayı tercih ederdim ama bir haftadır evin altını üstüne getirdim bulamadım tabancamı :( Burhan Altıntop gibi elimden düşmezdi oysa:) Bizim ufaklık yüzünden annem herşeyi saklıyor malesef kimbilir nereye koymuştur, en lüzumsuz zamanda çıkar bir yerden:)

3 yorum:

yemyeşildeniz dedi ki...

ben bayıldım bu cupcake'e yaa, ellerine sağlık süper olmuşş.

papatya dedi ki...

tatlım bu ara kek konusunda kendini aştın yemelik kek yaka broşu kek sırada ne var:)
Bu arada cok şirin olmus:))

Snm'ce Takilar dedi ki...

çok güzel olmuş canım memleketlimmişsin bu arada çok sevindim :) broşunda kendi gibi tatlı olmuş
sanada blogumda yer ayıracağım bekliyorum bloguma :)