27 Ekim 2010 Çarşamba

Kaçak Geri Döndü :)


Sanmayın sizi unuttuğumu; o kadar çok özledim ki blogumu, arkadaşlarımı, takipçilerimi... Bloguma yazı yazmayı hiç bu kadar özleyeceğimi düşünmemiştim ki bu kadar uzun bir ara vereceğim aklımın ucundan geçmiyordu zaten… Bırakın yazı yazmak uzun süredir giriş bile yapmadığımı fark ettim şifremi unutunca:)

Şimdi ne anlatsam nereden başlasam, bu iki aylık yokluğumu nasıl telafi etsem diye düşünüyorum... Öncelikle yokluğumu farkedip, öldünmü kaldınmı diye yorum yazan arkadaşlarıma çok çok teşekkür ediyorum..

Daha önce bunun muhabbetini yapmıştık Cheerful Demet'le acaba ölüm ayırsa aniden bizi bu dünyadan kim hatırlar da sorar bizi diye... Yada birisine vasiyet mi etmeli; blogumdan haber ver ölümümü diye :s Bu aralar o kadar fazla ölüm haberi aldım ki bari burada muhabbetini açmayayım, içinizi karartmak istemem... ( Son olarak; blogumu okur mu bilmiyorum ama liseden arkadaşım Büşra'm bugün babasını kaybetti; Allah sabırlık versin... Mekanı cennet olur inşallah babacığının...)

Gelelim sebeb-i ziyaretime :) Ramazan öncesinde mahallemizde açılan markete mağaza sorumlusu olarak apar topar girince ve çalışma saatleri sabah 9 - akşam 10 olunca sanal dünyadan değil sadece, gerçek dünyadan da kopuverdim bir anda... Haftasonu tatil olmaması, eve geldiğimde yorgun argın yatağa atlamam birde üstüne üstlük evdeki internetiminde kesilmesiyle blogumdan da tamamen kopmuş oldum... Şuan evde olmamın sebebine gelince artık yeterrr deyip işi bırakmış olmam :) Zaten benim bünyeme ters uzun süreli çalışamıyorum biryerde;) Neyse işin şakası bir yana insana istemediği işte çalışmak ölüm gibi geliyor, sanki orada 2 ay değilde 20 yıl çalışmışım gibi... Ahh ahhh gözünü sevdiğim hayal dünyası sende olmasan nerede görecez biz o güzel günleri... En azından ümitliyiz hayallerimizin gerçek olma ihtimali var, belki bir gün neden olmasın... Değil mi?

Neyse bu akşamlık bu kadar yeter, soranlara merak edenlere bekleyenlere selam olsun... Ben yokken blog aleminde neler oldu neler bitti diye kısa bir araştırma yaptıktan sonra döneceğim yine…
En kısa zamanda yeni yaptığım cicileride paylaşacağım sizlerle...

With all my Love, Jeliboncuk:)

9 yorum:

Cheerful Demet dedi ki...

Kaçakkkk :D Yakaladım seni :)) Gitme bi' dahaaaa :( Üzülürüm bak :'( Seviyorum seni (L) :)

Krema Tadında dedi ki...

:) hoşgeldin jeliboncuk

Aslı dedi ki...

İyi ol da, o 2 ayı bol bol yazıyla ve cicilerinle telafi edersin nasıl olsa =) Tekrar hoşgeldin!

cecilia dedi ki...

hoşgeldin cnm ben de merak edenlerdenim, en son şu kadar zaman önce yazı eklendi ibaresini görünce içimde bi merak uyanıyor ama zaman zaman neden diye yazamamış olabiliyorum tabi :)

jeliboncuk dedi ki...

canım Demet'im bende seviyorum seni:)
krema tadında; hoşbulduk :)
aslı'cım inş telafi etmeye çalışıcam..
Cecilia'cım aklından geçmişsem bile ne mutlu bana tek tek ziyaret ediyim bloglarınızı sonra devam tekrar:)

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Yokluğun hissediliyordu canım, hoşgeldin...

celebi74 dedi ki...

hoşgeldin şekerim muckkk

Nesli dedi ki...

şükür kavuşturana...hoşgeldin;)

jeliboncuk dedi ki...

Teşekkürler herkese:)
Hoşbulduk Nesli'm.