28 Ekim 2010 Perşembe

Japon Style Üzerine...

Gittigidiyor.com daki JAPON STYLE furyasını takip eden ya da duyanlarınız vardır, bende uzun süredir takip etmeme rağmen bir türlü cesaret edip sipariş veremedim. Birkaç olumsuz yorum okudum nette araştırırken mallarının iyi olmadığına dair ama bir o kadar memnun insanlarla da karşılaştım yorumlarda... Velhasılı kendim deneyip almadan anlayamayacağım heralde.

Kıyafetlere gelince; bu kızlar ince uzun ve güzel olduklarından mıdır giydikleri herşey yakışıyor, yoksa gerçekten bu tasarımlar farklı ve çekici midir? Nedenini bulamadım duyduğum bu sempatinin:)

Canım sıkıldıkça bakıp bakıp duruyorum yeni çıkan ürünlere. Bu akşam gördüğüm bluz ise bence harikulade bir şey olmuş:) Zaten bu yazıyıda sırf o bluzun yüzü suyu hürmetine yazıyorum ya:) İlla göstereceğim yani size de:)

Başka renkleri de var beyaz, krem, siyah vs. ama ben özellikle bu konsepte bayıldım:) Görmek isteyenler buradan bakabilir...

Beğendiklerim bu kadarla kalmadı tabiki:) Şu Trençkot'un sevimliliğine bakın Allah aşkına!



Son olarak da bu Elbise 'ye bayıldım... Cesaretimi toplayıp siparişimi verdiğimde yorumlarımı paylaşırım sizinle:) Ya da ürünlerin kalitesi hakkında bilgisi olan varsa lütfen yorumunu esirgemesin..

4 yorum:

çatı katı dedi ki...

çok sorun yaşayan arkadaşlarım oldu tatlım..bi arkadaşım trençkot almıştı ince yağmurluk gibi bişey geldi..ama çok beğenenlerde var aynı zamanda satıcının yorumlarına bakmanı tavsiye ederim..bir de bedenleri bize göre küçük yine beden değilde ölçü olarak karar vermeni tavsiye ederim..
hoşgeldin bu arada :)

Ayshenur dedi ki...

cnm bnde ödülün var:)

jeliboncuk dedi ki...

İlkay'cım bende öyle yapıcam bir denemek lazım. Hoşbulduk bu arada:)

Ayshenur'cum aldım ödülümü;) Teşekkür ederimmmmm çok..

Hayat Kafe dedi ki...

Merahaba bende Japon stiline bayılıyorum.Kumaşları genelde ince oluyor.Ama tasarımları çok güzel ve özel yani Türkiye'de aldığınız giysiden başka birinde görmeniz çok zor :) Bende bir tane var belki bakmak istersiniz (:

http://kafehayat.blogspot.com/2011/02/japon-style-pembe-balon-elbise.html