28 Ekim 2010 Perşembe

İnci Meleğim

Bu aralar malesef değişik bir şeyler yapamadım... Ancak sipariş üzerine yaptığım birkaç ürünün resmi var elimde. Hep bilip gördüğünüz şeyler ama yinede paylaşayım maksat arşivimizde eksik olmasın ve bloğumuz da postsuz kalmasın değil mi :) Bu arada herkes o kadar güzel şeyler yapmış ki ben yokken teker teker gezdim blog arkadaşlarımı. Aklımda da güzel fikirler var bu aralar inş gerçekleştirebilirim de buradan sizinle paylaşırım.

Neyse gelelim, bilekliğimizin hikayesine; candostum Selin'imin sözü vardı geçtiğimiz ay. Bende bu bilekliği yaptım onun için melekler hep onunla olsun.. Kuracağı yuvası cennetten bir bahçe olsun diye:)


3 yorum:

inanirsakolurbence dedi ki...

Jelicim döndün aramıza demek uzun zaman olmuştu yazmayalı:)

karabidikim dedi ki...

Çok cici olmuş canım ellerine sağlık.Senin bloğuna her geldiğimde canım jelibon istiyor yahu.

jeliboncuk dedi ki...

evet canım dönebildim sonunda:) Karabidikim; eğer birgün dükkanım olursa kasanın yanına cam fanus içinde jelibon koyacam zaten :)