3 Ağustos 2010 Salı

Papatyalardan Taç

Tam kır düğünlük bir model olsada sokakta da böyle gezebilmek ince ve naif bir ruhun göstergesi olsa gerek... Çünkü papatyalar bana hep masumiyeti temsil ediyormuş gibi gelir.

Bende bu düşüncelerle yola çıkarak zaten telli olan papatyaları çift çift taç teline sardım. Sona kadar böyle geldim ve kötü görüntüyü ve tellerin saça takılmasını önlemek içinse yeşil organze kurdeleyle sardım. Uç kısımlarına ise beyaz dantelden fiyonk yaptım ve sarkacak şekilde yapıştırdım.


Ve işte sonuç:)

12 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

ama bu tam papatya prensese göre olmuşşşşşş:))

emeğine sağlık canım.

jeliboncuk dedi ki...

Ama sana da yaparım, yeter ki sen iste :$

CAFE PEPELA / Tavuk Suyuna Çorba Tadında dedi ki...

Ne kadar güzel olmuş,bayıldım :)
Gönlünüze sağlık..

Swotpisces dedi ki...

Büyükada geldi aklıma, orada da papatyalı taçlar meşhur malum. Çok güzel olmuş cidden.

neduk dedi ki...

Çok şeker, çok beğendim. Sevgiler.

jeliboncuk dedi ki...

Cafe Pepela, Swotpisces ve Neduk abla, hepinze çok teşekkür ederim... Evet ilk büyük ada da görmüştük bunları :)

mormenekselerr dedi ki...

çok beğendim. Sevgiler.

NiLaY dedi ki...

ben bu papatya tacına aşığım :) ellerine sağlık, çok güzel olmuş :) sevgiler..

BaLköpüğü dedi ki...

meraba blogunuz harika yeni keşfettim ve sıkı bi atkipçiyim artık :) bende yeni bi uyeyim bloguma herzaman beklerim http://byyoruuuuuzzz.blogspot.com/

hobivakti dedi ki...

Çok zarif ve çok şirin olmuş, ellerinize sağlık.

Nesli dedi ki...

jeliboncukcum uzurn suredır sesın cıkmıyor,üzücü bir durum yoktur umarım.merak ettim.

celebi74 dedi ki...

şekerim nerelerdesin?