3 Ağustos 2010 Salı

Geç Kalmış Bir Hediye...



Candostum arkadaşımın doğum günü geçeli bayağı uzun bir süre oldu. Hep arkadaşlarla toplaşıp birlikte hediye alırdık ama bu sene herkes bir tarafa savruldu. Bende böyle değişik olsun manevi olarak da değeri olan bir hediye olsun istedim ve sınavların, kpss ve temizliğin bitmesiyle sıvadım kolları... İlk olarak kutuyu hazırladım, ayakkabı kutusunu yapışkanlı kağıtla kapladım ve kırmızı kurdeleyle süsledim. Daha sonra ise içine koyacaklarımı planladım.


Papatyalarla bezenmiş tacı özellikle yaptım çünkü kendisi "bayanpapatya" olarak blog alemine katıldı:) Daha sonra çok beğendiği güllü broşlardan yapıp bir de süslemesi için düz renk badi koydum. Abahtarlı kilitli kolye, keçe civciv broş ve keçe kitap ayıracı da ekledim kutuya... Bir de uzunca bir mektup ve çikolata da koymadan edemedim:)


İnşallah beğenmiştir... Dostluğumuzun daha nice 10yıllar devam etmesi dileğiyle... İyiki varsın papatyam;)

5 yorum:

inanirsakolurbence dedi ki...

Bu bahsettiğin arkadaşın sanırım hemen izlemeye aldım onu da:) Papatya ta. da çok güzel olmuş eline sağlık:)

jeliboncuk dedi ki...

Evet canım ta kendisi:) İnşallah onu da davet ederiz bigün beraber buluşuruz:)

inanirsakolurbence dedi ki...

Buluşalım tatlım hep beraber takıcıları talan ederiz:D

papatya dedi ki...

benim cnm yaparda ban bu hediyeleri beğenmezmiyim:) kızz zaten iliğime kadar biliyo kır düğünü isiyorum diye tacımı bile yaptı kuşum benim:)))
bitanem eline ve yüreğine sağlık çoook seviyom kızz seni:)))

Zencefil ve Tarçın dedi ki...

blogunu çok beğendim, yaptıkların çok güzel ve yaratıcı, tebrikler...