28 Temmuz 2010 Çarşamba

Yaz Bitmeden Kışlık Kolye:)

Şimdi diyeceksiniz bu ne yaz ortasında iç karartıcı diye ama uzun zaman önce almıştım bu boncukları abimin eşi için. Neredeyse 1 yıl olacak ben yapamadım bir türlü, ancak elim değdi ve bir önceki post ta paylaştığım kolyelerden birisinin modelinden esinlenerek ortaya böyle bir şey çıkardım... Siyah ve gri asil renklerdendir bence, aslında kışlık kolye dedim ama beyaz bir gömleğin ya da t- shirt ün üzerine rahatlıkla takılabilir:) Öyle değil mi?

3 yorum:

inanirsakolurbence dedi ki...

Beyaz bir t-shirtle gayet güzel olur bence de ellerine sağlık:)

jeliboncuk dedi ki...

Teşekkürler canım, bu arada bende buluşmamızla ve elbiseli aparattan yaptığım küpeyle ilgili bir post hazırlayacağım ama bugün olmadı en kısa zamanda inş:)

inanirsakolurbence dedi ki...

Tamam canım bekliyorum:) Bu arada anahtarlı kolye de süper olmuş.Minik kolye uçları çok sevimli duruyor hakkten:)