20 Temmuz 2010 Salı

Jelibon'lu Şapka...

Öncelikle başlık da bir sorun yok:) Bu sefer "Jeliboncuk" değil bildiğiniz jelibon şekerler konumuz. Ve bu şekerlerden yapılan enfes bir şapka. Görüntüsü güzel olduğu kadar saklama koşulları ve sıcaktan etkilenip etkilenmeyeceği düşündürüyor beni... Zira benim aklıma da gelmedi değil jelibonlardan aksesuar yapmak :) Her ne kadar bu şapka şov amaçlı yapılmış olsa da görünce sizinle paylaşayım istedim. İştah açıcı değil mi? Yiyesi geliyor insanın :) Ben abartıp bunun kolyesini, küpesini filanda yapardım heralde.. :)

Bu arada resim Show tv'deki Evcilik Oyununda yarışmacı olan Kendi'ye ait. Facebook'da 30.544 hayranı olduğunu göz önünde bulundurursak sevmeyenler olduğu gibi sevenler de azımsanmayacak sayıda...

10 yorum:

İğne İle İplik dedi ki...

Ben bu şapkayı yerim:) Takmayı düşünmem bile, çoktaaan mideye:)))

jeliboncuk dedi ki...

Galiba bende aynını yaparım :)

Tuğba's Atelier dedi ki...

ay cnm çok çektiiii!!! :)

jeliboncuk dedi ki...

Alırım canım ben sana :) ayıcıklı mı istiyon şekerli mi :)

Krema Tadında dedi ki...

harika olur :))

Utku'nun annesi dedi ki...

Evet çok ciciler.Bozuluncaya kadar:))))

Ayshenur dedi ki...

bn sewmeyenlerdenim sanırım :):)
buarada slm cnm ne güzel bir blog görünce içim acıldı vlla..Takipteyim..Ayrıca senide bnm bloğuma bklerim ;)

jeliboncuk dedi ki...

hımmm Jelibon sevmeyen ilk defa gördüm desem yalan olmaz :D Ama artık bende yaşlandım galiba dişlerim ağrıyor yedikten sonra:)

Ayshenur dedi ki...

yooooooookk cnm jelibonu değil ya ben kendiyi sevmioruumm!bebeksi tavırlar flnn...:S :D
jelibonu sewmeyn insan olablirmi ondan bile emmin diilim:D

jeliboncuk dedi ki...

:) o zaman sorun yok çünkü banada çok itici geliyor:)