13 Temmuz 2010 Salı

İnci Bileklik ve Küpesi

Bu aralar fazla bir şeye elim değmedi, değemedi... Sınavı atlatınca büyük bir yük kalkmış gibi geldi zaten üzerimden... Ancak başlıyorum yarım kalan işlerimi tamamlamaya. Bir iki gün dinlenme molası verdikten sonra annemin isteği üzerine yaz temizliğini de yapıp tam gaz devam edicem projelerime:) Şimdilik ufak tefek işlerle uğraşıyorum oyalanmakla yetiniyorum.
İşte bu da onlardan biri, kuzenimin isteği üzerine var olan düz bilekliğini değiştirip birde ona uygun küpe yaptım. İnşallah beğenir yarın göndericem, düğünlerde taksın diye :)

11 yorum:

uğurböceği dedi ki...

süper ,kızım bile bende bunan istiyom dedi.çok hoş.çok beğendik analı kızlı

jeliboncuk dedi ki...

:) Bende ikinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum o zaman :) Teşekkürler...

Betul dedi ki...

ay kupe cok tatli olmus. ellerine saglik:)

Kolyekolik dedi ki...

Bence de kesin beğenir :) Ellerine sağlık..

Kapkara Camdan Kelebek dedi ki...

ikisi de çok kibar olmuş, ellerine sağlık canım:)

sınavlarını da atlatmışsın sevindim umarım sonuç dasenin için en mükemmeli olur.
sevgiler.)

Hasmelyas dedi ki...

Haaarıkasın ,ellerine sağlık canım.

Hasmelyas dedi ki...

Haaarıkasın ,ellerine sağlık canım.

F.Betül dedi ki...

Çok zarif duruyolar
Ellerinize sağlık
Çok beğendim ...

jeliboncuk dedi ki...

Betül; Teşekkürler canım...

Kolyekolik; Didem'cim teşekkürler.

Kapkara Camdan Kelebek; teşekkürler evet sınavlarım da bitti şu temizlikte bitince yine başlayacağım ciciler yapmaya :)

Hasmelyas; teşekkürler ve hoşgeldiniz...

F. Betül; Teşekkürler beğenmenize sevindim. Hoşgeldiniz bu arada.

F.Betül;

F.Betül dedi ki...

Hoş buldum :)
Yeşekkürederim.
Yeniyim ben :)
Dahadün gece bi bloğasahip oldum :P

senem dedi ki...

İnci her zaman zarif bir takı malzemesi. Ellerinize sağlık çok hoş görünüyorlar...