10 Temmuz 2010 Cumartesi

Bu sefer fazla uzun bir ara oldu....

Gerçekten bu sefer fazla uzun bir ara verdim yazmaya... Nedeni ise bir aydır yukarıdaki resimde gördüğünüz modda kpss çalışıyor olmam... Hatta herşeyden uzaklaşayım diye kuzenime gittim son 2 hafta. Sonuç inşallah beklentilerimi karşılayacak düzeyde olur, çünkü hala şoku atlatabilmiş değilim sersem gibi geziniyorum evin içinde:) Galiba normal hayata dönmem biraz zaman alacak... Ama en çok da bloguma yazılar yazmayı, sizin yazdıklarınızı okuyup yorum yazmayı özlemişim, desem abartmış olmam... Bu cümlede bir anlatım bozukluğu var bulun bakalım :) Neyse kpsszedelerden, kafama birşey yemeden kapatıyorum konuyu:)
Hem daha yazacak çok şey var; ben yokken baya olay olmuş blog aleminde... Mesela herkes 3-5 kuruş kazanmanın derdindeyken vergiler, cezalar çıkıvermiş birden... Ki hep varmış zaten ama biz Türk insanı olarak yumurta kapıya sıkışmadan iş yapmaya alışmadığımızdan, gözümüzden kaçıveriyor hep böyle şeyler... Bu arada en son bu konuyla ilgili
Sesiber blogunda bir yazı paylaşmış. Gayet net ve basit gözüküyor inş. kısa zamanda halledip kaldığımız yerden döneriz satışlarımıza...
Bir de unutmadan sizlerle cipciciii post-itlerimi paylaşmak istiyorum:)
Mia-Posta'dan hediye bu güzellikler... İşte son bir ay içinde beni en çok mutlu eden olaylardan birisidir bu kutuyu almam. Teşekkürler Mia-Posta takipteydim, öyle kalıcam:)
Son olarak can sıkıntısından yaptığım bir şeyi daha payalaşmak istiyorum sizinle... İşte karşınızda kaybolmuş sevgilisini arayan üzgün bir Jeliboncuk:p

Gelir gelmez bu kadar yeter sanırım, en kısa zamanda görüşmek dileğiyle... Sıcak bir yaz akşamından Sevgiler..:D

7 yorum:

SeiNeP dedi ki...

Geçmiş olsunn Jeliboncukkk =) İnşaallah hayırlı,güzel sonuçlar alırsın =) Bu arada Post-it'in bütün ürünlerine bayılıyorummm,hepsi çok güzellerr :*)

neduk dedi ki...

Haydi geçmiş olsun. İnşallah sonuç iyi olur. Sinir ediyor beni bu sınavlar. Sevgiler.

Swotpisces dedi ki...

Umarım başarılı geçmiştir sınavınız.Yeni blog açtım ve bloğunuzu yeni keşfedenlerdenim, renkli bir bloğa benziyor...

jeliboncuk dedi ki...

Seinep'cimm bende bayıldım gerçekten kıyamam zaten kullanmaya öyle kutu içinde duruyorlar:)

Nedret ablacım çok teşekkür ediyorum gerçekten insanın ömründen yıllar eksiliyor sınav stresiyle...

Swotpisces hoşgeldin aramıza, bu arada blogumu beğenmene sevindim:) bu blog alemi yapışınca bırakmıyor insanın yakasını güzel bir alışkanlık ama:) Hayırlı olsun seninki de sevgiler...

Aslı dedi ki...

Canım geçmiş olsun KPSS için, inşallah emeklerinin karşılığını fazlasıyla alırsın:) Gerçi olay KPSS olunca insan doğru yaptığına emin olduğu sorulara bile güvenemiyor ama... Hiç hatırlamak bile istemiyorum sınava girdiğim zamanları, Allah sabır versin sana...

Ve inşallah daha sık buralarda olursun, daha sık yazarsın:)

sibel dedi ki...

ah canım yaa.bu sınavlardan nedir bu çektiğiniz.stres topuna döndürdüler gençliği..yeterli bulmuyorsan okuldan mezun etme,yeterliyse mezun olmuşsa bir daha ne sınavı..benim çocuklarımda girdiler..inşallah gönlüne göre olur..sevgiler

jeliboncuk dedi ki...

Aslı'cım artık buralardayım daha sık yazmaya çalışacam:)
Sibel Ablacım İnş onların da güzel geçmiştir. Gerçekten stres dolu bir gençlik yaşatıyorlar..