27 Temmuz 2010 Salı

Kolye delisi ben :p

Bazen kendimi takı konusunda abartmış hissediyorum. Çünkü tv izlerken, çarşıda pazarda gezerken, okuldayken hocalarımda veya arkadaşlarımda nerede bir takı görsem nasıl yapmış neyi nereye koymuş, renkleri uymuş mu? vs diye incelerdim. Hatta geçen arkadaşımla konuşurken hatırladım Avrupa Birliği dersindeyiz bir arkadaş sunum yapıyor, herkes dinliyor not alıyor soru hazırlıyor filan bende kızın kolyesini çiziyorum kağıda şu boncuk şu renk filan diye de yazmışım bir de:)))

İşte bu sefer de buna benzer bir hikaye; annemlerin gününe gitmiştim iş güç olmayınca evde sıkılıyo tabi insan, günlerde tam benlik, zaten pek bir severim giyinip süslenip gezmeyi:) Neyse biraz kuşak farkıyla kuzenim oluyor en son gittiğimiz abla. Takıları çok seviyormuş meğer o da... Odasına girdiğimde hangisine bakacağımı şaşırdım, hemen çıkardım telefonu benim çok hoşuma giden bir kaç tanesinin fotoğrafını çektim:) Gerçi o satın almış ama yapabilenler için çok basit modeller... Bende sizinle paylaşayım istedim. Malum bu aralar sıcaktan ve stresten elim boncuklarıma gitmiyor:( En azından blogumu gereğinden fazla ihmal etmiş olmam bu sayede:)





Fotoğraflar telefonla çekildiği için fazla kaliteli olmasa da renkler ve modeller belli Allah'a şükür:)

5 yorum:

Aslı dedi ki...

Resimler mi var yazıda? Ben mi görüntüleyemiyorum varsa da??

jeliboncuk dedi ki...

Aslı'cım var ama bir sorun oldu yalışlıkla yayınlayıverdim hemen yazıyı, istersen sayfayı yenileyip tekrar bak :(

inanirsakolurbence dedi ki...

Sonunda yeni yazını görebildim valla:) Sıkma canını Jelicim ya herşey hallolur takılara odaklan:P

jeliboncuk dedi ki...

yeni postlar ekleyeceğm canım bu arada makinem geldi :)

Aslı dedi ki...

Gördüm:)