8 Haziran 2010 Salı

Civcivlerim ve Çantam

Bloglarda gezinirken rastladım bu minik civcive... Çok şirin değil mi sizce de bende hemen keçelerimi tozlu raflardan indirip uyguladım:) İş bitince de o kadar hoşuma gittilerki bir taneyle yetinmedim doğal olarak... Bu iki minik kuşu diktiğimiz kot çantayı süslemek için kullandım. Ayrıca broş olarak kullanmak içinse pembelerini yapıyorum... Çanta için diktiğimiz dedim çünkü ben sadece fikir aşamasına katılabildim ne yazık ki dikiş dikmeyi henüz öğrenemedim:(


Bunlar çok sade derseniz bir de Sesiber ablamın:) yaptığı kokoş kuşlara bakın derim:)

16 yorum:

Tiryaki dedi ki...

oyy cok şirin.
sesinin civcivleri gibi :)
eline sağlık

jeliboncuk dedi ki...

Eveeet Sibel ablamınkilerde böyleydi :) Hemen onun linkinide ekleyeyim:) Teşekkürler bu arada...

sevim dedi ki...

canım ya çok şirin hemen hemen aynısı kızımdada var sevgili arkadaşım foside yapmıştı bir değişiğini
ama bu sarı cik cikte çok hoşuma gitti emeklerine sağlık

papatya dedi ki...

Gene bir jeliboncuk klasiği gene çok şirin çok tatlı....

neduk dedi ki...

Çok şirinler. Ben de Fimo ile yapayım diyorum kaç zamandır. Sıra gelmiyor:))) Sevgiler.

pembe ajandanın sahibesi dedi ki...

çok şekerrr, çok sevdim onu:)

jeliboncuk dedi ki...

Sevimli hayat tam kız çocuklarına göre zaten çok şirin oluyorlar, Nedret Ablacım bence çok güzel olur merakla bekliyorum.. Pembe ajandanın sahibesi:) Sende hoşgeldin.

GÖNÜL dedi ki...

ÇOK ŞEKER İR CİVCİV ÇOK SEVİMLİ OLMUŞ ÇANTAYIDA ÇOK GÜZEL SÜSLEMİŞ
SEVGİLER..

sibel dedi ki...

seninkilerde çok şeker olmuş ,sesiberin de maşallahı var.sevgiler

jeliboncuk dedi ki...

Güzel yorumlarınız için Teşekkürler Gönül ve Sibel hanım...

SeiNeP dedi ki...

ayy çok cici bu civciklerr =) Eveet evett broş da çok güzel olur bunlardann =) hatta ve hatta abartıpp yüzük bile yapardım ben bunlardan =)

sesiber dedi ki...

Trafiğe bakarken kulaklarım çınladı. Jeliden birsürü ziyaretçim olmuş. Neler oluyor, dedim. Olan olmuş meğer:) Çok şirin olmuş Jelicim. Çok yakışmış çantaya da. Tikoi'nin kuşu-civcivi bu. Benim ilk yaptığım kuşlu yüzüklerde bu figürü çok kullanmıştım.
Ben de fimodan kuş yapmak çok istiyorum Nedret ablaaaa :)

jeliboncuk dedi ki...

:) Ablacım unutmuştum senin cici kuşlarını sonra hemen link ekledim hatamı telafi ederek:) Ama senin keçelerin daha kaliteli galiba ondan daha güzel duruyorlar :( Beceriksizliğimi de keçelerin üstüne attım ya oh..:)

Krema Tadında dedi ki...

jeliboncuk çok cici olmuşlar ellerine sağlık , msn'ye ekliyecem seni ama benim msn açılmıyor :((

fuska dedi ki...

çok datlular. çanta için harika bir süsleme. elinize sağlık

karabidikim dedi ki...

çok şirin ,ellerine sağlık.Miraç Kandilin Mübarek Olsun