17 Mayıs 2010 Pazartesi

Yeni Bannerim, Ödülüm ve Komşu Blogdaki Çekiliş :)

Bir kaç zamandır bloğumu değiştirme çabası içinde olduğumu farketmişsinizdir... Bu değişikliğin diğer bir adımı da artık kişisel bir banner yapmaktı.. Dün Kapkara Camdan Kelebeğin yeni banner yeni başlangıç olan yazısını görünce hemen gaza geldim ve işi biraz hızlandırdım.. Ortaya da böyle birşey çıktı işte ufak tefek memnun olmadığım yerler var ama ara ara değiştirmeyi düşünüyorum zaten :) Post anasayfadan kalkınca ne banneri, neden bahsediyor bu diyenler olmasın diye birde burada paylaşayım :)

Ödülüme gelince "Sweet blogger ödülü" :) Beni buna layık gören İlkay'cıma çok teşekkür ediyorum... İlkay'ın çatı katını görmek isterseniz buraya bir tıklayıverin derim... Ödülü almanın şartları ise şunlarmış efendim;

*Bu ödülü 10 tatlı blogger'a gönderin.
*Bu ödülle ilgili bir post yazın fotoyu ve ödülü göndereni yazın.
*Ödülü blogunuza koyun.
*Ödüllendirdiğiniz 10 kişiyi yorumla bilgilendirin..

Şimdi bende bu sevimli ödülü ilk olarak;
Sevimlilikte bir numara olan kuzucum Emir'ime
Yeni Blogger Candostum Bayan Papatya'ya
Tuğba's Atelier'in sahibesi Tuğba'cıma
Adı gibi yaptıkları da sevimli olan Echickk 'e
Keçelerle harikalar yaratan Felt Design Berna Abla'ma
Hobi Tiryakisi, Tiryaki Hobi'ye

.....
Daha nice nice, sanal olmayan ödüllere inşallah kızlar:)
Seviyorum Hepinizi....

Bak tam unutuyordum görüyor musunuz;
Demet'cimin o güzel hediyelerinden mahrum bırakacaktım az kalsın sizleri:)
İşte bu harika sepetlere sahip olacak 3 şanslı kişiden biri olmak istiyorsanız BUYRUN:)

11 yorum:

Krema Tadında dedi ki...

sabah yorum yazarken yeni teman varmıydı ? ben yeni fark ediyorum :)) teman harika olmuş jelicim iyi bloglamalar ...
resim iznin içinde tşk ederim senin güzel el emeklerini yayınlamaktan zevk duyacam ..
posta adresim : krematat@hotmail.com

ve diğer bloglarımdaki adreslerim

Kapkara Camdan Kelebek dedi ki...

canım banner en az senin kadar cici olmuş. ellerine sağlık. banner konusunda benim yapabileceğim birşey olursa yardım ederim hemen.
ödül içinde çok teşekkürler:)
sevgiler.

Echickk ! dedi ki...

cici blog ödülüm için çok teşekkür ederim jeliboncuk :):)

Cheerful Demet dedi ki...

Jelii , gayet basarili bir calisma olmus :) Icindeki enerjiyi yansitiyor yeni banner in ;) Etkinligimi burada duyurdugun icin cok sagol tatlim. Ve odulunu de aldimmm :) Mucxxx ...

Tiryaki dedi ki...

çook tesekkürler ödül için :)

banner da süper ayrıca :)

sevgiler...

♥eylulbahcesi♥ dedi ki...

canım çok teşekkür ederim fakat ödülleri kabul edemiyorum her türlü link değişimi vs. etkinliklere varım ama bu ödül olayı o kadar yayıldı ki nerdeyse hergün bir ödül yazısı yazmak gerekiyor ben de buna baştan bir dur dedim gerçekten yetişemiyorum yazmak istediğim konulara bile vaktim yetmiyor o yüzden yani yanlış anlama olur mu ...bu arada yanlışlıkla yorumunu silmişim neyse ki mailden kim olduğuunu buldum çok teşekkür ediyorum tekrar

jeliboncuk dedi ki...

Tabiki yanlış anlamam zaten yorumumda da kabul ediyormusunuz bilmiyorum demiştim:) Teşekkür ediyorum diğer güzel yorumunuz için, bende sizin sıkı takipçilerinizdenim... Sevgilerimle...

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Bannerına bayıldım, jelibon renklerinde:) Ödül için teşekkürler.

Adsız dedi ki...

yeni bannerin cok cici olmus canim..odul icinde tebrik ederim..sevgilerimle duygu:)

Tuğba's Atelier dedi ki...

Çok teşekkr ederm cnmmm yayınladm bileee http://tugbasatelier.blogspot.com/2010/05/sweet-blog-odulum.html

Yeşim dedi ki...

Jeliciğim banner harika olmuş :) çok beğendim.