16 Mayıs 2010 Pazar

Turkuaz Taşlarıma Sonunda Kıyabildim.

Bu taşları pasaj.com dan almıştım çok da beğenerek aldım ancak bir türlü kıyamadım kullanmaya... Geçenlerde internette burç yorumlarına bakarken kova burcunun uğurlu taşının turkuaz olduğunu öğrendim ve hemen bir bileklik yapıp bileğimden ayırmamaya karar verdim. Bir de bulduğum balık figürünü özellikle kullanmak istedim. Balık "kısmettir" derler yaa :)


Özellikleri ise;

Turkuaz (Firuze)
Nazara karşı etkilidir. Kaygıyı teskin eder. Cinsel cazibeyi ve kadınlık özelliklerini artırır. Taki olarak, hergün kullanılabilecek bir taştır. Özellikle gümüş içine gömüldügünde etkisi artar ve dengeyi sağlar. Kendisini taşiyan kişilerin iyileştirici güçlerini artırır ve bilgeliklerini artırmalarına yardımcı olur. Kederli insanların kederlerını gidermede, ya da bir olayın şokunu yaşayan kişileri o halden kurtarmada faydalıdır. Onlara, bu durumdaki kişilerin ihtiyacı olan huzur duygusunu verir. Tansiyonu düzenler ve kalp hastalıklarına iyi gelir. Sindirim sorunları için; kemer tokası, bileklik ya da yüzük olarak kullanılabilir.

Alıntıdır...

5 yorum:

Sibella dedi ki...

Çok şık olmuş, çok beğendim. Özellikle yaz için ideal bir bileklik, bence de çıkarmayın. Ellerinize sağlık :)

sibel dedi ki...

ne güzel olmuş inşallah uğur getirir.sevgiler

jeliboncuk dedi ki...

Teşekkür ederim güzel yorumlarınız için:) Evet hiç çıkartmayacağım gerçekten :)Ama kıyamıyorum da :)

Cheerful Demet dedi ki...

Nefis olmus canim , ugur getirir insallah ...

cemre dedi ki...

çokk güzel olmuşş güle güle kullan:)