11 Mayıs 2010 Salı

Oyalı - Sedef Küpe

Geçen ay kuzenimin nişanı olmuştu malum bohçalar hazırlandı çeyizler de yavaş yavaş ortalığa çıkmaya başladı.. İşte kasap et, koyun can derdinde misali bende oyalar tülbentlere dikildikçe bana ne düşer acaba diye gezindim ortalıklarda:) Vee sonunda oyaların kenarında artan parçalar benim oldu :):) Tığla yapılmış fakat, iğne oyası kadar asil gözüküyor ki zaten oldukça zor bir oyaymış ve de yapıldıktan sonra kolalanmış bozulmasın diye...

Velhasılı bende yazlık tasarımlarımda yer vermeye başladım. Kendilerine gözüm gibi bakıyorum ve bir yere kullanırken kırk kere düşünüyorum :) Ama bu küpe çok içime sindi :) Sizce nasıl olmuş?



4 yorum:

sibel dedi ki...

nefis ,çok değişik olmuş.

jeliboncuk dedi ki...

Teşekkürler Sibel ablacım...

Cheerful Demet dedi ki...

Orjinal & super :)

neval dedi ki...

tabiki çok kibar ve seçkin