6 Mayıs 2010 Perşembe

Fikirlerinize İhtiyacım Var ???

Selamlar herkese..
Bu sefer yaptığım birşeyi paylaşmak için değil sizden yardım almak istiyorum. Aşağıda resimde paylaştığım minicik kavanozlar yeğenimin meyve püresi kavanozları :)

















Ablam her seferinde; "aman napıcan, at gitsin" diyor ama ben inatla biriktiriyorum :) Neredeyse 10larca oldu...
Önceden kumaşla süslenirdi kavanozlar öyle süslenerek baharat kavanozları olabilir belki ama aklıma değişik birşeyler gelmiyor :((

Başka ne yapabilirim bunlarla diye internette de araştırdım bulabildiklerim bunlar;

En çok bu fikri beğendim, ayrıca blogda başka güzel şeylerde var buyrun...

Cam boyalarıyla kavanozları boyamak benim aklıma da gelmişti ama becerebilir miyim bilmiyorum:) Neyse hoşuma giden bir diğer proje de bu :)

Şimdi bunun şişeyle ne alakası var dondurma çubuklarından yapılmış diyeceksiniz ama buyrun anlatımı çok ayrıntılı çok basit yapılabilir:)

Peki bunlar iyi güzelde ben nasıl birşey yapsam, bir kaç tanesini uygulayacağım ancak aklına değişik bir fikir gelen vardır mutlaka...Sizce bunlardan ne yapılır, nasıl yapılır? Lütfen yorumlarınızı eksik etmeyin:)

13 yorum:

Krema Tadında dedi ki...

merhaba
boncukların için boncuk şişesi yapabilirsin

Pembe Tatlar dedi ki...

Takı tokalarını koyabilirsin süsüleyip...

Yada boncuklarını cinslerine göre koyup çekmecelerinin daha düzenli olmasını sağlarsın...

Dşlarını kumaşlarla kaplayıp...

nohut oda dedi ki...

benım en cok hosuma gıden ılk resım oldu...
cok hoş gozukuyor..

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Ben bu kavanozlardan mumluk yapıyorum. Bakmak istersen linkler şunlar:
http://chicolatta.blogspot.com/2010/02/kolay-mumluk.html

http://chicolatta.blogspot.com/2010/04/mavi-kus-orgu-kampanyas-bolum-4.html

Yaparsan haber ver mutlaka:) Kolay gelsin.

casminella dedi ki...

Jel mum için çok güzel bir kap olabilir.

Dışına dekupaj tutkalı sürüp üzerine sim yapıştırarak dekoratif mumluklar elde edebilirsin.

Sen bunlardan daha çoook şey yapabilirsin sevgili arkadaşım. Bizim fikrimizi alman alçakgönüllülüğünden. Yapınca yayınla da bizde görelim, sevgiler...

yaseminkale dedi ki...

bende atmadim hic... simdilerde yaptigim oyun hamurlarini sakliyo kavanozlarimiz...
ne yapmali halaaa bi fikrim yok benimde....

Aslı dedi ki...

Ben gelenekçiyim, renkli kumaşlarla kapağa fırfır yapmak hoşuma gidiyor:) Hem de içinde ne olduğunu görmek lazım diye düşünüyorum. Ama bunlar da hoşmuş, özellikle de dediğin gibi üstteki çok güzel olmuş!

jeliboncuk dedi ki...

Krema tadında - Pembe tatlar zaten bir bölümüne boncuklarımı koydum ama düzenli olsun istediğim zaman çok yer kaplıyorlar bu seferde ki malesef okadar alanım yok küçücük odamda...

Nohut Oda; yorumun için teşekkürler onlardan mutlaka deneyeceğim zaten :)

Marifetli peri ne kadar güzel olmuş dantelle süslediğin kavanozların, benimde beyaz dantellerim var bu şekilde kullanabilirim. Çok Teşekkürler...

Casminella, fikirlerin için teşekkürler jel mum aklıma gelmemişti hiç bir araştırayım bu işi:) Ayrıca paylaşıcam tabiki mutlaka:)

Yaseminkale,güzel fikirler çıkıyor bak arkadaşlarımdan en iyisi sende dene bunlardan birkaçını:)

Aslı'cım benimde çok hoşuma gidiyor fırfırlı kumaşlarla süslemek ancak şu dikiş işini bir türlü öğrenemedim :) Belki bu sayede denerim:)

Esce dedi ki...

jelıcım mumluk olarakta degerlendırebılırsın.

♥ Made By Mİne ♥ dedi ki...

1, resim harikkaa bence ..senin kavanozlara da uygun hem :) bayıldım ben

banuca dedi ki...

Elinde çok sayıda olduğuna göre, mutfak için baharatlık takımı yapabilirsin. Üzerine sevdiğin ve mutfağına uygun desenleri araya kopya kağıdı koyarak çizip seramik boyasıyla boyayabilirsin. Yani ben öyle yapmıştım, çilek ve mantar desenli :))

Cheerful Demet dedi ki...

Jeli , ben en cok ilk fikri begendim. Icine cicekler koymak :) Hadi yap da goster ; bekliyorum :))

Betul dedi ki...

bu tip kavanozlar ilgi alanima giriyo bu gunlerde:) yakinda dogacak olan yegenimin dogumu icin hastane ve eve kutlamaya gelenlere icine cikolata-seker konulmus disi kumas veya dantelle suslenmis sekilde vermek icin:))

illa bebek icin degil, dogumgunu vs gibi kutlama-toplanntilarda da hos bi supriz olabilr