16 Mayıs 2010 Pazar

Elimi atmadığım bir bu kalmıştı değil mi?

Ahşap boyamaya uzun zamandır ilgim vardı aslında yeni sayılmaz taa lise 2 deyken resim dersinde yapmıştık. Ama fazla tecrübe edinmedim bu konuda, 2 çerçeve 2 de tepsim var yapabildiğim. Geçenlerde tahtakale de bulduğum ahşap kutuları görünce hemen aldım bi kaç tane... Boyayıp süslemek için:)


Diğeri de yine daha önce yapmış olduğun ağda çubuklarından kitap ayıracı:) Bu sefer boyama işini abartıp peçeteyle dekupaj tekniği uyguladım... Doğru yazmışımdır inş.. Biraz fazla uğraştım ama sonuçta baya süslü bir kitap ayıracı oldu:)


13 yorum:

cecilia dedi ki...

çok tatlı olmuş ya pembiş pembiş, eline emeğine sağlık ;)

Tiryaki dedi ki...

ikisi de çok güzel olmuş.
ellerinize sağlık

jeliboncuk dedi ki...

Teşekkürler cecilia ve tiryaki:)

çatı katı dedi ki...

ama sen elini neye atsan harika işler çıkarıyorsun.gözlerim şaşı oldu kolyelerine bakarken şimdi kalkmam lazım tek tek inceliiciim ilk fısatta :) öpüyorum tatlım

neduk dedi ki...

Bu sayfa boydan boya çok güzel işlerle dolmuş. Canlı renkler, hoş modeller. Ellerine sağlık.

GÖNÜL dedi ki...

çok güzel olmuş zaten kitap ayraçları benim favorim ikiside süper..

jeliboncuk dedi ki...

Teşekkür ederim arkadaşlar :)

Cheerful Demet dedi ki...

Pembe kutu cok cici, cok gusell :)

Krema Tadında dedi ki...

jeliboncuk harika olmuş kitap ayıracı :) bayıldım ellerine sağlık izin verirsen bloğumda yayınlamak istiyorum resmini mümkünse diğer resimlerden de alıcam ...

jeliboncuk dedi ki...

Tabiki yayınlayabilirsiniz... Bloğa koymadığım farklı resimleri de var onları da verebilirim...

bir güzel çift dedi ki...

ağda çubuğundan kitap ayracı ha! harika olmuş ama yaaa...

fuska dedi ki...

çok başarılı olmuşlar. pembe olması da ayrı hoş.

jeliboncuk dedi ki...

Teşekkürler kızlar güzel yorumlarınız içiN:)