11 Mayıs 2010 Salı

Çiçekli Dondurma :) (Şal Kolye)

Yine başladım şal kolyelere:) Eee napalım iş yok güç yok malum KPSS var önümde ama çok da çalışasım gelmiyor bu saatten sonra... Galiba inciklerle boncuklarla yaşlanıcam ben :)
Neyse, Gelelim kolyeye tekrar pembe kahverengi siyah ve krem renklerini içeren bu kumaşa bulunabilecek en uygun boncukları bulduğumu düşünüyorum, her ne kadar tesadüfen olsa da ortaya çıkan sonuçtan mutluyum... Elimde birkaç tane daha şalım kaldı onları da yapacağım inş en kısa zamanda.. Söz verdiğim kişiler var onlarda beni duyuyorsa merak etmeyin unutmadım ;)


1 yorum:

birtutamkekik dedi ki...

merhabalar:)
paylaşımlarınız öyle güzel,öyle cici ki..
bayıldım sayfanıza ve el emeklerinize...
seve seve izleyiciniz oldum hemen...
bende sizi bekliyorum sayfama...
kucak dolusu sevgiler...
:)