16 Mayıs 2010 Pazar

Bu Sefer Kendim İçin:)

Perşembe günü mülakata gideceğim İstanbul'a bir bankaya... Şimdi adını söylersem reklam yapmış olurum. Beni bi işe alsınlarda sonra yaparız reklamını;) Neyse şaka bir yana şimdiden başladı telaşem. Ne giysem ne etsem... Lacivert bir pantalon aldım kendime denizci temasıyla yapılmış cepleri kırmızılı.. üzerine bir beyaz gömlek, bir de en iyisi denizci kolyesi yapayım kendime dedim:) İşte sonuç böyle oldu ütülemek zor gelmeseydi tamamen bir kombin koyacaktım size ama üşendim açıkcası :$ Bu arada dualarınızı bekliyorum...



8 yorum:

banuca dedi ki...

Takıların çok şık doğrusu, sen de çok şık olacaksın eminim :))
İnşallah işin olur, yeğenim de bu aralar bir bankanın mülakatına gitti, sonuç bekliyor, inşallah ikinizin ki de olur....

jeliboncuk dedi ki...

Teşekkür ederim Banuca inş yeğenininde olur bitsin artık şu işsizlik :(

gökkuşağında oturan kız dedi ki...

Yeni yaptıkların çok harika
Mülakatta da Allah yardımcın olsun. İnşallah olur işin =)

jeliboncuk dedi ki...

Amin Merve'cim inş... Bak ben bir gireyim sizi de alırım yanıma :)

Cheerful Demet dedi ki...

Aaa Istanbul mu :) Buraya mi geliyorsun Jelicim :)) Ne guzel olur yaa , insallah hersey yolunda gider canim benim. Kolyen de cok guzel olmus , sana sans getirir insallah. Mucxx..

♥eylulbahcesi♥ dedi ki...

takılarına bayılşıyorum bu arada çok profesyonel çalışmalar...harikasın

cicibebe dedi ki...

kolye yine çok şık..iş görüşmesinin sonucu ne oldu peki :)

Ayshenur dedi ki...

ayy buna byıldım bn ama yaaa!bnde istiorum cnm yaa:(