21 Mart 2010 Pazar

Uuuupuzuuun bir aradan sonra yine ben :)

Güneşli bir pazar gününün sessiz bir akşamından selamlar herkese...
Bloguma yazı yazmayı o kadar özlemişim ki anlatamam :):)
Bundan sonra araları kısa tutmaya çalışacam..
Neyse fuzuli konuşmaları daha sonrada yaparım şimdi gelelim icraatlara:)

Öncelikle size çok sevimli birşey göstermek istiyorum :) İşten kaçıp alışverişin dibini vurduğum bir cumartesi günü süprizi oldu adeta bana :) Kadının elindeki bütün malları alacam diye korktum bir an :) İşte bu güzelliğin görevi küpelerimizi taşımak olacak bundan sonra...

4 yorum:

Tuğba's Atelier dedi ki...

Bunu ben alıyorumm:)))

jeliboncuk dedi ki...

Güle güle kullan canım :):)

Tuğba's Atelier dedi ki...

saol şekermmm:))))

Adsız dedi ki...

ay çok güzel ama ben küpe takamıyorumki be kardeşim bunun kolyeleri asabileceğimiz uzun boylu olanlarından yokmu :):)