22 Şubat 2010 Pazartesi

Şeker Perisinden Hediyem..

Pasaj.com'dan tanıdığım ve sevdiğim sayılı insanlardan birisidir, Şeker Perisi yani Serpil ablam :)
Ona da cici pasajı için bir banner tasarlamıştım ve uzun süredir adresini ver diye diretiyordu :) Ben vermedim gerçi karşılaşamadık bir türlü uzun zaman sonra msn de konuşsak da kısa sürmüştü muhabbetimiz:) Ama o benim adresimi bulmuş ve bu harika tacı göndermiş :) Çok teşekkür ederim ablam ellerin dert görmesin güzel bir doğum günü hediyesi oldu aynı zamanda teşekkürler :):)

4 yorum:

Aslı dedi ki...

Güle güle kullan çok güzelmiş! Beyaz gömlekle ya da düz beyaz-siyah tişörtle ne kadar güzel durur bu taç:)

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

iyi günlerde kullan canım..

serrpil dedi ki...

canım tatlım hediyemi kabul ettiğin için teşekkür ederim:)
iyi günlerde kullan inşallah nice güzel mutlu sağlıklı senelerin olsun çok öpüyorum seni....

Tuğba's Atelier dedi ki...

güle güle kullan cnm en güzel tacı sana yollamş valla:)