17 Şubat 2010 Çarşamba

Kibrit Kutummm:)

Sevgili Kelebek Atölyesi'nin başlatmış olduğu kibrit kutusu etkinliğini duymuşsunuzdur.. Duymayanlar için artık çok geç :) Çekiliş yapıldı hatta kibrit kutularımızı gönderdik bile:) Benim eşim Aslı'cım oldu ki ben bu duruma çok sevindim..Çünkü böyle bir vesileyle çok tatlı bir insanla tanışmış oldumm..
Yahu bakarmısınız gönderdiklerine... Beni nekadar mahçup etti anlatamam, ben sap gibi bir kibrit kutusu gönderdim kızcağız bir sürü şey yapmış...
Hepsini okadar çok beğendim ki işyerine gelir gelmez fotoğraflarını çekip sizlerle paylaştım...
Aslı'cım eline yüreğine sağlık... Hepsi birbirinden güzel olmuş, baktıkça hep hatırlayacağım seni...

15 yorum:

YETENEK-SİZİN dedi ki...

gerçketen çok şık olmuş. benimkinide yayınladım sırada eşimin yolladığı kaldı:)

ratatoule dedi ki...

etkinlikten haberim yoktu ama çok şirin şeyler güle güle kullan sevgiler

Aslı dedi ki...

Aaaa geldi mi! Beğenmene çok sevindim:) Güle güle kullan canım:) Ben de seninle eş olduğumuz için çok mutlu oldum!

Kibrit kutusunun içi 2 tane oldu çünkü önce keçeyle kaplamıştım ama o zaman bir türlü kutuya sığmıyor, sığsa da çıkmıyor:)) Kağıt hali içime sinmediği için yine de ikisini de göndereyim dedim...

şehnaz dedi ki...

ÇOK ÇOK ÇOK GÜZEL....İYİ GÜNLERDE KULLAN TATLIM.....

kiraze dedi ki...

çok güzellerrrrrrrrrrr
bende katılmayı çok ıstedım amas gec kalmıştım

celebi74 dedi ki...

onların hepsi nasılda bir kutuya sığmışş çok şaşırdım...

Yeşim dedi ki...

Canım bayıldım kutuna :) Sevgili Aslı'nın ellerine sağlık. İyi ki katıldık bu etkinliğe çok keyif aldım ben :)

jeliboncuk dedi ki...

evet çok güzel bir etkinlik zaten ne olursa olsun hediye almak insanı inanılmaz mutlu ediyor:) Bütün beğenileri Aslı arkadaşıma iletiyorum:) Eline sağlık tekrar tekrar ben kendikimi çekemedim inş sağ sağlim ona ulaştığında çeker de yayınlar..Bu arada Aslı'cım benimki niye gitmedi acaba hala :(:( İnşallah yarında senin eline ulaşmış olur :)

Aslı dedi ki...

Utandım, teşekkür ederim arkadaşlar:) Benim kutum da gelince fotoğraflayıp koyacağım hemen bloguma;) Blogumun adını "Kaf dağının ardından" koyarken şaka yapmıyordum gerçekten çok uzağız:) Kargolar buraya normalde gelmesi gerekenden birkaç gün daha geç ulaşıyor birkaç gün içinde gelir merak etme:)

Bu arada celebi74, kibrit kutusuna sığ(a)madı bunlar, kutunun arkasına takılıp gittiler:)

inci duru dedi ki...

Çok cici olmuş yaa... tbrikler :)

cAt dedi ki...

keçeden dimi bunlar. kıskandırıyorsun insanları jeliboncuk :( içim gitti hepsine güle güle kullan.

jeliboncuk dedi ki...

teşekkürler inci duru..
Caticim beğendiysen sana da gönderiveririz arkadaşım aşkolsun kıskanma :)

Tiryaki dedi ki...

ah ben bu etkinliği kaçırdım ya..
hala yanıyorum.
çok cici olmuş elinize sağlık

sevgiler

UçanTencere dedi ki...

ben annemin itip kakmasıyla iş tutan, beceriksiz, sümsük biriyim ki ..her türlü her işi elime yüzüme bulaştırırım:(( bi de peltekim tııss tıss diye konuşurum öyle ki en sevdiğin şarkıcı kim deseler hemen rober hatemo derim...
anlıcan ben yaşarken ölenlerdenim aplam...siz ne kadar beceriklisiniz..valla kıskandım aplaa ya..:(
saygılarımla.

Aslı dedi ki...

Canım yapılan tüm kibrit kutularının resimleri Kelebek Atölyesinin sitesinde topanmaya başlamış!

Bu arada:

http://yetenek-sizin.blogspot.com/2010/02/lutfen-okuyun-cok-onemli.html

burada da kibrit kutusu etkinliğinin hastahanedeki çocuklara gönderilecek versiyonu başlamış:)